|
Opstil flere skærme fejler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2012 kl. 17:05 |
||
Jeg har min PC skærm (LG W2363) tilsluttet via D-DVI (120hz) og mit TV (Sony KDL-40W5500) via HDMI til mit graikkkort, som er et MSI GeForce GTX 560Ti HAWK 1GB. Problemet er at hvis jeg bruger "windows tast + p" til at skifte mode, og vælger "Kun Projektor" så bliver det vist på min LG og hvis jeg vælger "kun computeren" så viser den på mit Sony. Det gør så, at hvis jeg fx kun vil se på mit TV, at jeg fx ikke kan vælge 50 hz. Hvis jeg kører med udviddet skrivebord, så kan jeg godt vælge 50hz på mit tv
Hvis jeg kører udvid ![]() Sony TV ![]() Det virker lidt som om, at jeg skal have byttet skærmene om. Jeg kan bare ikke se hvordan jeg kan gøre det. Redigeret af wiesel - 02-Februar-2012 kl. 17:09 |
|||
![]() |
|||
Meier ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Skal du ikke bare skifte hovedskærm - altså så skærm 1 bliver hovedskærkm?
|
|||
![]() |
|||
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
||
Jeg skal nok have byttet om, så LG er nr. 1 og Sony nr. 2 - kan bare ikke se nogen steder hvor jeg kan gøre det.
|
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
||
Drag and drop burde da virke ? |
|||
![]() |
|||
||
Jeg kan bytte rundt på dem, men ikke ændre af LG er nr. 1 og Sony nr. 2 |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
||
Det afgøres jo af de udgange du tilslutter monitor. |
|||
![]() |
|||
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
||
Jeg gør det i Win7 ved at: højreklikke på skrivebordet - personlige indstillinger - skærm (nederst i venstre hjørne) - skift skærmindstillinger - klik på billedet af skærm 2 - sæt kryds i "gør denne til min hovedskærm"
|
|||
![]() |
|||
||
Min LG er allerede hovedskærm |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |