|
Windows kan ikke finde TOMTOM/enheden? |
Besvar |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha
Guld medlem Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Januar-2012 kl. 19:21 |
Både med en XP & 7'eren kan windows ikke finde min TOMTOM GO 820 rigtigt, den smider den ind under "netværkskort" og TOMTOM home kan ej heller finde GPS'en? Hvad gøres glat, og hvorfor kommer den ikk op som et "drev"..............?!! |
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du ikke finde den under denne computer,der er min registreret som internel drev E Det er en Tom TOM XL Redigeret af nesager - 29-Januar-2012 kl. 19:36 |
|
Stay_Bamboocha
Guld medlem Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
Funktioner
Tak(0)
|
nej og kan næsten forstå at den skal optræde som et "drev"........ og har som sagt prøvet på 2 forskellige windows computere, XP & 7.
|
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu ved jeg ikke med Go 820 modellen,men med Xl modellen,sætte kablet i,så spørger den om man vil tilslutte til computerem,og der svarer man ja,og så mener jeg den skulle kunne ses på computeren,min kan.
Bruger XP. |
|
Stay_Bamboocha
Funktioner
Tak(0)
|
Den kommer med et ikon på GPS displayet og den kommer op i enhedshåndteringen under netværkkort>TOMTOM
fatter det simpelthen ikk!!!
|
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1923 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at starte Tomtom home op inden du tilslutter GSP'en?
|
|
Stay_Bamboocha
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Stay_Bamboocha
Funktioner
Tak(0)
|
nå den skal åbenbart ikk optræde som en disk-drev, men som netværkskort. og tror det virker nu....
men kan man download rigtige billeder af motorvejrsafkørsler eller når motorene deler sig, så det på en Garmin GPS - det så ret fedt ud, det var dog kun på nogle......men lækkert at se på!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |