|
Brug mac som remote i streaming |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Qale ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-November-2009 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2012 kl. 16:02 |
Hej alle
Jeg har en synology med musik som så er koblet til min netværksreceiver. Min HTC tlf bruger jeg så med, synologys program DS Audio, som fjernbetjening. På HTC'en har jeg nemlig mulighed for at vælge afspiller, og i dette tilfælde dukker der to muligheder op: HTC eller receiveren. Alt sammen helt perfekt! Jeg vil dog høre om jeg kan gøre det samme fra min macbook? Jeg kan jo sagtens tilgå musikken på min nas, men kan jeg få et program så jeg også kan vælge at afspille på min receiver? |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Via webadgangen på nas, der kan du åbne audiostation på din mac og vælge de afspillere som er dnla kombatible, sagt med andre ord virker det i ds audio så virker det også under audiostation på maccen
Redigeret af rhsin - 04-Februar-2012 kl. 18:15 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Qale ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-November-2009 Status: Offline Point: 31 |
Tusind tak for svaret - så ja nu fandt jeg det - via browseren kan jeg godt få det til at fungere.
Det er dog ikke særlig smart og dens interface er elendig. Jeg kan ikke se albumbilleder og det er ikke så brugervenligt. Jeg havde håbet på at man kunne få et program til mac'en eller kunne få itunes til at vælge receiveren som afspiller. Jeg ved at det fungerer på tlf'er og ipads, så er der slet ingen som har en smart løsning til mac?? Redigeret af Qale - 05-Februar-2012 kl. 14:21 |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Du kan skifte mellem forskellige visninger (lille folder/stor folder/album) mht coverbilleder har jeg ikke selv brugt det, men mener at der i dsm manageren for medieserveren er nogle indstillingsmuligheder.
Det smarte i den er dog du kan lave delte playlister som du så også kan sætte igang med ds audio appen. Men tror desværre det er bedste bud med mindre du skal ud i noget 3parts dnla streamer i stil med xmbc og lign, som også kræver tid at sætte sig ind i |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |