|
Helljohns Marantz setup nu opdateret |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2012 kl. 12:18 |
Opdateret d 2-9-14. Så er der igen lidt nyt :) Ny forstærker Marantz pm-ki pearl lite. Ny reciever Marantz sr7008. Nye fronte og center Quad 25l og l center. Olive 03Hd music server. Nyt møbel Alphason finewoods Olive 03 hd fin lille maskine med 500 gb hdd-men sikke et job at rippe ca 800 cd i flac :( har indbygget dac men jeg tager det digitale signal ud via usb og bruger de bedre dacs i min Pearl lite og det lyder faktisk helt godt. Ja så er der nyt igen igen. Efter en nedgradering går strømmen den anden vej igen :) Har fået en ny Sacd afsp samt forstærker og bd afsp og har nu for første gang i mange år samme mærke på alle komponenter. Det nye er. Marantz SA-KI pearl lite Marantz mm7025 Marantz ud5007 Er meget tilfreds med det ;) Ja så er der nyt igen :) Denne gang et sæt QUAD 22l2.Jeg har i ejet et sæt 22l for mange år siden og dem var jeg meget glad for. Så da jeg fik et tilbud på et ny sæt af den opgraderede udgave af 22l slog jeg til :) Super flotte syntes jeg de er i Piano cherry og nu passer fronte og center sammen. Er ved at drukne i ht på tiden ![]() Dem vil konen ikke ha i stuen og hun er ellers ikke sart ![]() Nu er nedgradering komplet og jeg har nu fået det resultat som jeg håbede på både lyd og visionelt. Kabel match var noget sværere end ventet,mit gamle kabel setup passede slet ikke til de nye og måtte hele møllen igennem igen. Endte op med et noget billigere kabel setup end før og det er jo super :) Signal kabel mellen Marantz og Emotiva effekt Tmc white label Signal kabel mellem cd og reciever Virtueaudio Nirvana Ht kabel til front Harvig airline3 ht til center Tara labs omni b ht kabel til bag Ixos Strøm Supra loRad Strøm renser/surge protector Profigold Hdmi no name Og blu ray afsp er skiftet til en Pioneer bdp 450 Opdateret d 14-7-13 Har været igang med en nedgradering af mit setup da jeg ikke fik det brugt nok og da en flytning til noget mindre er på vej :) Det nye setup står i under 1/5 af det gamle men jeg er faktisk godt tilfreds. Reciever Marantz sr 7007 (ny) Cd Cambridge Azur 840c(Købte det sidste nye ex hos Audio partnership i London) Effekt Emotiva Upa-2 (brugt) Ht Opera grand mezza (Nye) Center Quad l2.(Da der ikke laves center til min ht måtte jeg finde noget der lød som dem og det blev en ny Quad som jeg måtte bestille i Portugal :) Bd Asus oplay bds 700 (Den skal skiftes snarest) Bag ht og sub er de samme. Det nye setup............. Og det gamle.................. ![]() Jeg har valgt et kombi musik/film set up med et mix på 70/30 musik/film. Redigeret af helljohn - 02-September-2014 kl. 12:40 |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nydeligt setup! Fortæl gerne noget mere om Sunfire apparaterne. Hvorfor du har valgt dem, ydelse kontra pris osv.
Kef'erne taler nærmest for sig selv - det er lækre velspillende højttalere ![]() Redigeret af Kampus - 25-Januar-2012 kl. 12:43 |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Dejligt at se et setup med lidt utraditionelle komponenter (herinde). Også godt at se at der er gjort noget ud af kabelføringen (usynlig)
![]() BS
|
|
![]() |
|
Suckyboyfriends ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 612 |
Hehe fedt med logoer i hjørnet på alle billeder;)
Kanon flot setup.. Kender meget lidt til udstyret men wauv det ser godt ud |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
Har efterhånden haft en del surround grej men denne sunfire er den bedste jeg har haft.Den trækker alt hvad man kan spænde for den og det med fuldt styr på alt,Bob Carvers track down 3 gen forstærker teknologi giver den 7 x 400 rigtige watt i 4 ohm alle kanaler drevet på samme tid og den bliver aldrig mere end håndlun.Min sub har samme forstærker men på 1000 w og er klasser over den svinedyre Focal Electra jeg havde før og så fylder den det halve. Ja usynlige kabel er et must for at få lov til at have alt den elektronik i stuen ![]() De logoer er en uskik he he
|
|
|
|
![]() |
|
Micheal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Tak
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hindsberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Søborg, Kbh Status: Offline Point: 332 |
Dejligt at se selv seriøse bio systemer ikk behøver af fylde hele stuen... Man ka næsten se det lyder godt |
|
![]() |
|
Tak skal du have
![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hindsberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Søborg, Kbh Status: Offline Point: 332 |
Soundbar............Den kvinde må da ikk slippes løs.....*G* |
|
![]() |
|
he he
|
|
|
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Er det korrekt set at det er basreflexporte der vender fremad på dine Kef'er? Hvis det er, så er det en fed ting, det gør dem lidt mere placeringsvenlige formoder jeg? Syntes ikke man ser det på ret mange højtalere...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |