|
Humax BXR HD software rettelser |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Forfatter | |
gertkh ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 21-December-2011 Status: Offline Point: 146 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2012 kl. 10:19 |
Jeg har følgende stående på min liste
Software fejl:
Lad mig køre om i har andet. Redigeret af gertkh - 07-Februar-2012 kl. 09:00 |
|
![]() |
|
larsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 244 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg nævnte , det ville være rart om man kunne spole/springe i avi-filer afspillet fra usb. Ellers fint tilfreds med boxen
|
|
![]() |
|
Migger ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Lemming Status: Offline Point: 26 |
Jeg har problemer med at undertekster er ude af sync på optagede programmer. Jeg har software 1.00.04 så det er ikke fordi den ikke er opdateret.
Update: Dette indlæg er fejlplaceret - skulle have været under BXR-HD+ Redigeret af Migger - 29-Januar-2012 kl. 10:02 |
|
![]() |
|
poolplayer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Jeg anskaffede mig sådan en Humax BXR HD i går, og efter nogle problemer med selve installationen, så kører det nu. Kan se det er software 1.00.02 der ligger på, har prøvet at opdatere både automatisk og manuelt, men den finder ikke noget
Hvor og hvordan har du fundet 1.00.04 ?
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Tror det er i denne tråd du skal følge.http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=107262&title=humax-bxr-hd-software-rettelser Ser ud til du har Humax med harddisk Mvh. |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Mener ikke der er opdatering til din Humax model,er det ikke den uden harddisk. |
|
![]() |
|
Migger ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2012 Sted: Lemming Status: Offline Point: 26 |
Du har fuldstændig ret, der var jeg lidt for hurtig. Beklager at jeg sådan lægger ud med, at lave rod i det med mit første indlæg.
![]() |
|
![]() |
|
poolplayer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
@Nesager - Du har da fuldstændig ret, min er uden harddisk og jeg havde bare ikke været vågen. Tak for info.
|
|
![]() |
|
wikiss ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2012 Status: Offline Point: 4 |
Jeg har problemer med at undertekster er ude af sync på optagede programmer.
![]() |
|
![]() |
|
asd123 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2012 Status: Offline Point: 47 |
Hejsa. Jeg blev af en anden bruger henvist til dette link. Har lige et spørgsmål med Den alm. Humax bxr HD.
Kan man bruge denne boks til sit tv sammen med Humax Bxr hd: http://www.pricerunner.dk/pl/36-1158826/Harddiske/Western-Digital-Elements-320GB-Sammenlign-Priser Håber meget i kan hjælpe.
|
|
![]() |
|
asd123 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2012 Status: Offline Point: 47 |
fordi den + er for dyr. men vil gerne have en optagerharddisk med til mit tv.
|
|
![]() |
|
Og lige en sidste besked. Har i allesammen haft fejl med Humax Bxr HD. Overvejer at købe den. så vil meget gerne have nogle råd/anmeldelser.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |