|
Solstråle historie |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2012 kl. 08:11 |
Jeg ved godt at min lille beretning ikke indeholder et problem af nogen art. Men hvorfor ikke også fortælle, når noget går virkeligt godt.
Min bedre halvdel har været indlagt på Hvidovre Hospital i 4 uger, og med sig havde hun sin iPhone 4. Hun ligger på enestue.
Hver dag beder hun mig checke sine beskeder og mails, og det gjorde hun fordi hun var så svag efter en kompliceret operation m.v., at hun ikke kunne selv - checke altså.
Men en dag var hendes iPhone væk. 5 forskellige mennesker kiggede hele hendes rum efter - mobilen var væk. Ringede jeg til hendes mobil var den slukket - hun slukker aldrig sin mobil, og havde i øvrigt ikke været i stand til at slukke den.
Det korte og det lange. Indsendte kl. 20.11 en online skadeanmeldelse til Codan. Næste morgen kl. 08.42 havde jeg en accept fra Codan med skadeopgørelse, og fuld og hel dækning. Den efterfølgende dag havde jeg hendes nye iPhone fremsendt fra Apple i vores hjem. Det kalder jeg en hurtig sagsbehandling.
![]() At den nye iPhone ikke nu befinder sig på hospitalet, behøver jeg vel ikke at fortælle. Og at noget menneske kan synke så dybt, og være så low life, at man stjæler fra en syg og helt hjælpeløs patient på et hospital, det fatter jeg slet ikke - men det er en hel anden historie
![]() Redigeret af Hother - 07-Februar-2012 kl. 08:56 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har altid haft fine oplevelser med forsikringsselskaber.
Håber at du snart får hende hjem, så du kan spise sundt igen
![]() |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Jamen, det er da utroligt, at et forsikringsselskab kan være så hurtige.
![]() ![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Tjah. Det er da vist ret forskelligt. Fik da også stjålet en cykel engang, hvor det også kun tog et par dage at få beløbet igen ![]() Men godt at høre Hother, og så må din bedre halvdel komme på benene igen
![]() |
|
![]() |
|
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
Jeg har også kun haft gode erfaringer med mine forsikringsselskaber. Tidligere Alm Brand og ny Tryg. Tryg har ydet absolut top-klasse service. Stjålet grill i haven og 2 timer efter anmeldelse var sagen færdigbehandlet og penge sat til udbetaling.
Rart at forsikringsselskabet er der når man har brug for dem, specielt i sådan en situation med den bedre halvdel sengeliggende på sygehuset, og hver der ikke er ressourcer til at tovtrækkeri med dem. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Jeg havde et inbrud tilbage i 80erne. Det tog 3½ måned før jeg fik penge. Og da jeg havde fået mine penge, så blev jeg smidt ud af selskabet. Hvad bildte jeg mig ind, at bruge min forsikring. Det var Alka.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Jeg har også hovedsageligt gode erfaringer med forsikring og så en lille øv-sag.
Sidste år kom jeg til skade på en skiferie - på den første dag - og blev indlagt på et hospital i Sverige (det var i sig selv heller ikke specielt spændende). Da jeg anmeldte det til forsikringen fik jeg hurtigt svar tilbage om at de dækkede med en erstatningsrejse og dermed refundering af alle mine udgifter til ferien - læg specielt mærke til mine udgifter. For min kærestes skiferie vil de ikke dække. På trods af at hendes skiferie er mindst lige så meget ødelagt som min. Hun ender med at skulle pakke alle vores ting sammen og "pendle" frem og tilbage et par gange mellem hospitalet og skisportsstedet - en lille tur på 130 km. Da jeg tegnede forsikringen var det den største rejseforsikring som de havde, men alligevel dækker den ikke for min medrejsende kærestes (samlevende) skiferie, hvilket undrede mig meget. Det havde de så ændret sidenhen, men de havde ikke nået at opdatere alle forsikringerne... Det tog en tur igennem IFs kundepanel hvor sagen blev behandlet af flink dame som slet ikke kunne forestille sig hvordan man ikke kunne dække min kærestes skiferie også, men efter ca. 1 måned fik jeg også pengene for min kærestes skiferie. Det spøjse er at de uden spørgsmål dækkede for 2 nætter på et hotel i samme by som hospitalet for min kæreste (da de 130 km hver vej på svenske skovveje var lidt voldsomt), et hotelophold for os begge på hjemturen (da vi måtte dele turen op i tog grundet mine smerter) samt alle udgifter til benzin og broafgift til at mine forældre kunne køre os i møde ca 200-300 km. oppe i Sverige så min kæreste kunne aflastes og ikke skulle køre videre selv. Alt dette dækkede de uden at vi på forhånd havde lavet en aftale med dem om det. Og så ender de med at stille sig på bagbenene over om min kæreste må få erstatning så hun også kan få en ny skiferie? Det irriterede mig så meget at jeg med det samme opsagde min rejseforsikring og tegnede den andetsteds. Udover den ene oplevelse så har jeg været meget tilfreds med IF og har fået erstattet ting i mit kælderrum ved to skybrud samt en stjålet cykel. Godt at høre at I fik telefonen erstattet og at din kone er i bedring.
Redigeret af jonaskp - 07-Februar-2012 kl. 09:43 |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Godt at du fik løst problemet så fint, jeg har selv for mange år siden prøvet noget lignende men fik dengang at vide at hvis ikke jeg havde set tyveriet finde sted så var der ingen dækning.
Dengang lærte jeg så lektien, at man ikke skal være ærlig overfor forsikringsselskaber men blot fabrikere sin historie så der dækkes ![]() |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Jeg har desværre ikke været så heldig, jeg havde en advokat som havde begået en fejl (en af de større) og han var forsikret i Codan, og til trods for at advokaten havde (på skrift) afgivet flere forskellige og modstridende forklaringer, var de ikke til at hugge eller stikke i, resultatet var vi lige måtte en tur i byretten.. der fik jeg medhold i min påstand.. og de måtte så hoste op med et 7 cifret beløb
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |