|
Coolshop leverings tider ? |
Besvar |
Forfatter | |
Klondike
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Februar-2012 kl. 12:29 |
Hej til jer der ofte bestiller ved Coolshop.
Bestilte Metal gear solid HD collection i går eftermiddags.
Tror i der er chancer for, at jeg får det idag ?
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske lige frisk nok. Bestilte noget hos dustin.dk i går aftes, er afsendt, så har jeg det her på arbejdet i morgen inden 8. Postmand Per er hurtig i byernes by.
|
|
SVP03
|
|
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det afhænger nok af posten, ikke Coolshop, da:
"Vi sender altid varer som er på lager samme dag du bestiller, hvis du bestiller inden 17:00 på hverdage. (Fredag inden 16:00)" |
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
[SLETTET] havde ikke set Stampes svar Redigeret af db89 - 07-Februar-2012 kl. 13:16 |
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
Lightyear
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Coolshop sender ikke altid samme dag, selvom varen er på lager. Bare til info...
|
|
JenChr
Junior bruger Oprettet: 04-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er også min erfaring at de ikke altid får sendt så hurtigt som de reklamerer med.
|
|
Jens Christian
|
|
Klondike
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå jeg fik spillet i dag.
Så det var super leveringstid |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har altid, og uden udntagelse, fået varen dagen efter, eller på release dagen hos coolshop (80-100 handler)
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme hér... M.v.h.
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Coolshop er okay, så længe man ikke bestiller vare, som de IKKE har på lager. For i det tilfælde er leveringstiderne absolut ikke til at regne med. Eller jo, man kan være helt sikker på, at det de skriver, det holder ikke. Så på den måde er der en vis stabilitet i det
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |