|
Afskrivning - MacBook pro |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Suckyboyfriends ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 612 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2012 kl. 17:44 |
Jeg skal ud og have en MacBook Pro men aner intet om brugtpriser Kan se flere "kun" sælger dem et par tusind under nypris. Der er ofte stor forskel mellem prisen varer sættes til salg til og den pris de rent faktisk handles til. Så mit spørgsmål - hvor meget plejer en brugt MacBook Pro at blive handlet for i % kontra nypris? |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kig på denne side: http://www.mac2sell.net/index.dk.php
Den beregner brugtprisen. og nogle gode gæt her: Jeg synes generelt priserne på dba er for høje. Redigeret af Brixen - 07-Februar-2012 kl. 17:59 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Priserne er for høje, men det kan også hænge sammen med at folk ud fra de oplysninger det står ikke kan se hvor gammel den er, og hvor mange nye modeller der er kommet siden. Man kan jo typisk få en MacBook til et par tusind under nypris ifm. at der kommer nye modeller. Kikkede på et tidspunkt på en 13" til en kammerat - MC700 - mener den stod til 8.999,- som ny. Den var nede på 7000 da der kom nye modeller (fana, expert) og ifm slagtilbud var den nede på 6500. Men prøv at se om du kan finde en brugt MC700 til 7000 på dba - næppe. Folk tror de kan få alt for meget for en 2 år gammel bærbar
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |