|
WD TV LIVE |
Besvar |
Forfatter | |
dazler
Junior bruger Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: 8300, Odder Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Februar-2012 kl. 11:54 |
Jeg har anskaffet mig en WD TV LIVE (den nye model).
Jeg har problemer med den lige fra starten. Da jeg ville tilføje mine delte mapper og drev mødte jeg dette: "THE SELECTED SOURCE IS CONFIGURED AS READ-ONLY WHICH PREVENTS THE WD TV FROM SAVING THIS MEDIA LIBRARY". Jeg har mine film liggende på 4 HDD i et diskkabinet tilsluttet min pc. Medieboksen er tilsuttet mit netværk. Jeg har hidtil brugt den gamle model af WD TV LIVE uden problemer af denne slags. Er der nogen der har et bud på en løsning. |
|
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
lyder underligt, har du prøvet at opdatere den ?
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |