recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - anbefaling af trådløst musikanlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

anbefaling af trådløst musikanlæg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mullez Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mullez Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: anbefaling af trådløst musikanlæg
    Sendt: 04-Februar-2012 kl. 13:36
hej,

Er ved at undersøge mulighederne for et system eller receiver der giver mig mulighed for trådløs afspilning af musik fra NAS. Der skal også være mulighed for radio samt alm. cd afspiller.
Højtalere haves.

kan man overhovedet få noget hæderligt for max 5000 kr?

Til top
foffer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2007
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér foffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 16:23
Hmm, det er godt nok et lidt lavt budget for alt det. Men du kan jo kigge på den her http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/systemer/denon_ceol-sc-n7_stereoanlag.htm den har alt det du søger eksl. NAS. Du kan så købe en USB disk ved siden af som du kan lægge al din musik på og slutte til CEOL'en.

Jeg ville nok spare lidt op så du kunne bruge lidt flere penge og evt. købe den aktive sonos boks og et par nogenlunde højtalere ved siden af. Det tror jeg ender ud med at være markant bedre end den denon løsning. Har dog ikke hørt denon'en.

Alternativt kan du kigge på logitech squeezebox. Det er en streaming løsning logitech har lavet. Kender dog ikke selv så meget til den
Til top
Urban Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-November-2009
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Urban Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 18:33
CEOL'en kan alt det du efterspørger plus en del mere. Den fungerer godt, er indenfor budget, og spiller glimrende. Har selv en Smile 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 18:48
Sonos med løs CD afspiller
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2012 kl. 10:32
Harman/Kardon - Receiver HK 3490 - Har digital indgang - 3175kr
Apple Tv 2 - Jailbroken med fire core eller xbmc media center så den kan afspille musik/film fra NAS - 849kr

Til top
beddemiz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-December-2009
Sted: Danmark
Point: 234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beddemiz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2012 kl. 11:47
Jeg kan selv anbefale denon ceol, har selv en med et sæt b&w dm685 og der mangler ikke krafter. Det kan godt være det er et minianlæg, men der er virkelig value for money.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6477
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 11:38
Hvad med de højtalere der følger med fra hifi klubben er de ok...
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu