|
Sync Iphone kontakter med Gmail |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
r214si ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2012 kl. 00:48 |
Hej
Jeg får snart grå hår af at skulle sync´e konens 3Gs med Gmail kontakter. Konen har 166 kontakter med mail, billeder osv, som jeg gerne vil synce til gmail. På gmail, har hun 0 kontakter. Jeg kan via google sync godt få kontakterne få gmail til at komme i egen gruppe på Iphone, men jeg kan dælme ikke den anden vej :-( Af forskellige årsager bruger jeg samme apple ID, og da jeg bruger outlook til sync med min Ipad og 4, er jeg ikke interesseret i at slette denne sync metode. Og connecter jeg konens 3Gs, fortæller Itunes at ALLE ANDRE devices nu vil blive synced med gmail. Og det vil jeg absolut ikke. Er der ikke en nem måde jeg kan smide alle kontakter i Iphone ud på gmail, inkl. fotos af personerne, fødselsdato osv. Og ja, jeg ved godt jeg kan oprette et eget apple ID til konen, men det er ræve upraktisk i vores tilfælde :-) Tak
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har du oprettet gmail på iphone som en exchangekonto eller har du brugt den mest oplagte "som google"
desværre er det klart den bedste løsning at vælge at oprette den som exchang. Så løser det også kalenderproblemet for mange, at man så har adgang til alle de kalendere man deler i google. Tjek hvordan her: http://support.google.com/mobile/bin/answer.py?hl=en&answer=138740 |
|
![]() |
|
r214si ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
Hej Niko Jeg har brugt exchange, og kan se google sync. Men den sync´er kun fra min gmail account, men ingen af Iphone kontakter bliver smidt ud på min gmail :-( Hun bruger ikke kalender, så det er kun kontaktpersoner :-) Frank
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Den syncer ikke dine iPhone kontakter til Google - kun dem som gemmes når std. kontoen er sat til Google i indstillingerne. Jeg tror I bliver nødt til at hive kontrakterne ud i en Csv eller vCard fil og så importere dem i Gmail manuelt fra en computer.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Nej nej, det kan du ikke mene.... Så ryger jo både billeder og alt muligt :-(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |