recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DS1010+ / surveillance save to Usb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DS1010+ / surveillance save to Usb

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guldfisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guldfisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DS1010+ / surveillance save to Usb
    Sendt: 10-Februar-2012 kl. 15:21
Hej alle
Jeg har lige et spørgsmål, Jeg har en Synology DS1010+ og et ipcam, tilsluttet nasén, men tænker lidt, hvis nu der er indbrud, og de ​​tager Disk Station med sig, med alle optagelserne på, Det er jo ikke smart?
Hvis man kunne få overvågningen til at optage direkte på en USB-harddisk 2,5 ", som jeg så har gemt lagt væk tyvene tager jo kun stikkene ud, og tror ikke det er en ekstra harddisk tilsluttet?
Håber nogen har nogle gode idéer.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 15:44
Kan du ikke lave en backup/synkronisering plan af det drev/ mappe hvor den gemmer optagelserne på over på en "skjult" usb disk
Mvh

René
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guldfisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 15:46
Det har jeg prøvet, syntes ikke jeg kunne få det til at fungere, den laver en backup, men bliver ikke ved med det

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 15:47
Forresten hvilket kamera har du valgt, og hvorfor.. Har gået selv med samme tanker med min ds1010+
Mvh

René
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guldfisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 15:56
Jeg har ikke valgt noget endnu, jeg har et gammelt ipcam, noname, men det virker da, men står ikke så godt, :D men havde tænkt mig at købe et airlive  2600HD mener jeg det hedder, men skal lige have tingene til at virke, med det på en usb disk, ellers syntes jeg ikke det giver mening, hvis de bare løber med maskinen LOL

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guldfisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 09:44
Men fandt ud af, at time backup, på synologyen, kan godt bruges, men den skulle kunne tage backup hele tiden, og ikke kun hver 10 min, eller hvad time,
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu