|
Hvilken CSI episode? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Februar-2012 kl. 05:54 |
Vi snakker CSI Las Vegas. Vi snakker om den sidste episode, hvor Dr. Raymond er med i serien og hvor han vistnok jagter hans psykopatiske "ven". Jeg missede lige præcist dette afsnit tidligere. Jeg kan se i tv oversigten at CSI er på omkring nr. 211. Kan jeg nå det endnu?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok - har kigget på denne hjemmeside. Den episode jeg snakker om, ser ud til at være sæson 11, episode 22. Hvis jeg tæller episoder sammen fra de forskellige sæsoner, så ser det ud til at være nummer 250. Og i morgen er det nummer 215 på kanal 5. Så skulle jeg nok kunne nå at få styr på det kanalrod, der er på mit fjernsyn, nu efter at jeg er kommet hjem fra Filippinerne, og overføre kanalopsætning til min DVD+HDD-optager. Og så starte at optage CSI.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Afsnit 250 er epIsode 21 i sæson 11. Om det så lige er det du efterlyser ved jeg ikke. :)
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
Det er i hvert fald deromkring....
![]() ![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
Du kan altid se episode numre på wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_CSI:_Crime_Scene_Investigation_episodes#Season_11:_2010.E2.80.932011
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |