|
DVBViewer - H.264 Video Dekoder? |
Besvar |
Forfatter | |
kenneth4200
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Februar-2012 kl. 18:21 |
Hej.
I DVBViewer under H.264 video Dekoder, står den pt på system default. Men så virker sådan en kanal som canal + first hd ikke! Hvis jeg installer divx så kan jeg vælge divx h.264 code på listen. Så virker alting godt. Næsten da. Når jeg optager, så virker den .ts fil kun i VLC player og i divx player. Tænkte på hvordan jeg får x264 ind på listen ? Har forsøgt at installer en masse code packs, osv. Men der kommer ikke flere på listen i dvbviewer. Nogen har har noget tips, til hvordan man kan løse dette problem ?
|
|
|
|
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
|
bruger selv divx
under 264 bruger jeg dix decode filter, under programmer kan du finde den og sætte hardware acceleration til bruger en ac ryan mini 2 til at afspille mine ts filer, virker fint også med dvb-t undertekser DVBViewer kan udmærket afspille mine ts filer Redigeret af xcardman - 13-Februar-2012 kl. 19:21 |
|
kenneth4200
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak.
Og det ser ud til at køre :)
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |