|
Universal remote - Android |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2012 kl. 20:27 |
Hej Folkens..
Sidder kraftigt og overvejer at investere i et eller andet produkt til at styre min "maskin-park" fra min android-telefon. Jeg har på nuværende tidspunkt en Lintronic HW5, som fungere fint, men drømmen er noget der kan styres via mobilos. Er der nogen der har gode erfaringer med nogle produkter til dette? Gerne med software, hvor man selv kan lave GUI. Jeg skal betjene det udstyr som står beskrevet nederst i min signatur (med undtagelse af etrayz + squeezebox) På forhånd tak! Redigeret af Bamse82 - 13-Februar-2012 kl. 20:28 |
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder smart og jeg har også selv ledt efter en løsning, men ombestemte mig fordi jeg tror man bliver træt af det...
F.eks. - du sidder og ser en film og telefonen ringer... så skal du finde din telefon, låse den op, åbne app'en, skrue ned... og SÅ kan du tage din telefon. Bare et indspark - brug det, hvis du vil. |
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |