|
hdd brændt af"maxtor" |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2012 kl. 17:51 |
|
hjælp min hdd er brændt af.
er der nogen der ligger inde med et print til sådan en djævel. maxtor diamond plus 9 120 gb ata/133 hdd
|
||
|
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Måske der også findes et fix til din disk.
forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=78940&KW=maxtor&PID=797761&title=pas-p-seagate-720011-harddisk#797761 BS |
||
![]() |
||
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
|
det er printet der er brændt af, så søger et print.
øv hvor er jeg presset
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
jeg har faktisk en 120GB etellerandet liggende. Jeg kigger lige efter når jeg er hjemme igen. Jeg ligger lige på lager i sommerhuset.
BS |
||
![]() |
||
|
hvor gemmer den egntlig filer på hdd, jeg tønkte på om det bare er at skifte printet så har man adgang til data igen eller ligger der også filer på printet man skal ,bruge
|
||
|
||
![]() |
||
|
Kun på skiverne, print er til at styre hovederne. Men du skal have nøjagtig samme print før det virker. Du gider ikke høre dette men: backup er billigst og lettest, desværre.
BS |
||
![]() |
||
|
fik ikke lavet back up, og nu er mine billeder væk.
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
de er ikke væk. hvis du ikke finder et print findes der firmaer der kan redde data, men det koster en slat.
BS |
||
![]() |
||
|
vil da håbe den hdd du har er en maxtor
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|
Før du selv prøver på noget så prøv dem her:
Modsat de fleste andre tilbyder vi at diagnosticere din harddisk GRATIS (se vores FAQ). Det eneste det vil koste dig, hvis du efter vores forundersøgelse vælger ikke at acceptere det tilbud, vi giver på at finde dataene frem, er returforsendelsen, hvis du vil have din harddisk tilbage.
Har du mulighed for at komme forbi butikken, kan du naturligvis blot afhente din harddisk igen. (Se i øvrigt vores FAQ) |
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Har sådan en til at ligge,men er ikke 100% sikker på den virker. Mvh. |
||
![]() |
||
|
har du den stadigvæk?
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |