|
Beovision 8 hotel tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Madsen9900 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2012 kl. 18:11 |
Godaften på siden... Jeg er landet i den situation, at jeg gerne vil koble HDMI til det Beovision som nu er på mit hotel værelse. Jeg har ALDRIG haft b&0 mellem hænderne før, så jeg ved ikke om der findes nogen cowboy triks til sådan noget grej. Mit spørgsmål er så, om der er nogen der ved om der kan deaktiveres ting i fj.betj.? -der sker nemlig ikke og en ski' når jeg trykker på AUX knappen ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aux er til lyd, ikke billede. Prøv at se om V.Tape gør noget, ellers skal du prøve at trykke på List og se om der kommer en tekst med v.aux eller v.mem frem og trykke på Go.
Kan du ikke skifte input med menu-knappen? |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Aux er til lyd, ikke billede. Prøv at se om V.Tape gør noget, ellers skal du prøve at trykke på List og se om der kommer en tekst med v.aux eller v.mem frem og trykke på Go.
Kan du ikke skifte input med menu-knappen? Edit: Ahh, vent. Det er jo en hotel Remote. Den mangler en del knapper. Der er muligvis låst for nogle features. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Madsen9900 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Øv os ![]() Men tak for svaret
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |