|
Phillips DTR 200 + Stofa |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
z33k ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2012 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2012 kl. 16:48 |
Hej,
Jeg har arvet en gammel DVB-C modtager, Phillips DTR 200. Eftersom mit gamle Phillips tv ikke kan finde kanaler (da menu-knappen på remoten ikke virker, og jeg dermod kun kan se de kanaler der ligger på allerede gemte frekevenser), har jeg forsøgt at sætte DVB-C modtageren til. Men den vil ikke finde nogle kanaler. Hvad skyldes dette? Er der fordi de bliver udsendt kodet, eller er modtageren bare for gammel? Jeg modtager Stofa kabel TV igennem antenneforening. Redigeret af z33k - 19-Februar-2012 kl. 16:49 |
|
![]() |
|
Viby Sjælland ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis den ikke understøtter MPEG 4 er den for gammel.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Efter, hvad jeg kunne google mig til, er den kun til antenne. Flink med link: http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?slg=da&scy=dk&ctn=DTR200/00
Redigeret af turbo2 - 19-Februar-2012 kl. 17:11 |
|
![]() |
|
z33k ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2012 Status: Offline Point: 11 |
Tror du rammer hovedet på sømmet dér. Det har slet ikke slået mig. Pinligt. Nu skal jeg så kigge efter en anden DVB-C modtager. Kigger på én fra BlueTinum hvor der står, "Modtager alle gratis MPEG4 kanaler bl.a. DR HD (Ikke betalings TV)". Dvs. den ikke kan finde kanaler igennem Stofa kabel-tv, eller hvordan? Andre bokse der kan anbefales? :) Redigeret af z33k - 19-Februar-2012 kl. 17:14 |
|
![]() |
|
dobbelt-post
Redigeret af z33k - 19-Februar-2012 kl. 17:14 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
prøv at overvej bedre bokse, fx Triax, LG, Maximum, og andre.
|
|
![]() |
|
Den kan godt finde de kanaler i den programpakke, du betaler for - Blue Tinum'en, altså - men du kan ikke sætte programkort med tilkøbskanaler i den.Dette kan du med LG HR 550 C, og LG HR 570C, og Maximum C- 505 CX CI+ PVR. Dette kræver et CA-modul, hvori du indsætter programkortet.
|
|
![]() |
|
Der Alte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
Blue Tinum fra Bilka/Føtex - eller Clint DC1 fra Elgiganten løser denne opgave på bedste vis.
Som et ekstra plus oveni kan du også optage alle programmerne på en USB-stick eller USB-harddisk. Du kan ikke sætte kort i til ekstra betalingskanaler. Redigeret af Der Alte - 19-Februar-2012 kl. 19:34 |
|
![]() |
|
Tak for svarene. Det bliver enten BT eller Clint. Kan dog ikke finde dem på lager nogle steder.
Redigeret af z33k - 19-Februar-2012 kl. 19:44 |
|
![]() |
|
Har du været i en TDC-butik? Her kan du finde en Clint DC3 til 700 Kr.
|
|
![]() |
|
Kigger mest på Clint DC1. Men det er kun Elgiganten der fører den så vidt jeg kan se, men de har den ikke på lager. Det er dog frustrerende.
|
|
![]() |
|
Der Alte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
De har den på lager! Der ligger altid 30-100 stk, når jeg er i elgiganten.
Ring til dem i morgen og spørg. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |