|
Mange højtalere, hvordan slukke dem enkelt? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2012 kl. 15:43 |
Hej.
Ok lad os se: - Bærbar computer. - Ekstern skærm. - Eksterne højtalere. Det er 3 sæt højtalere. Selvom jeg på den enkle vis, skruer ned for lyden ved højtaler symbolet nederst til højre, så kommer der stadig lyd. Det fik mig så til at spekulere på om der kunne være mere end ét højtaler sæt, der var aktive - måske alle tre. Prøvede så at gå ind i mixer og skrue ned for hver af dem - og det virkede. Hvordan kan man på enkel vis skrue ned for dem alle sammen på én gang. Eller helt slukke dem, der ikke skal bruges, sådan at lyd kun kommer fra de eksterne højtalere. ???
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Det ser ud til at det måske virker permanent med at jeg skruede ned for "de andre" i mixer. Hvis jeg så tager computeren med ind i stuen - altså ikke tilsluttet noget eksternt og jeg skruer op for lyden, lader det til at den automatisk finder ud af at det er computerens egne højtalere, der skal skrues op for.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |