|
Windows |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Woody97 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2012 kl. 16:48 |
Jeg undskylder på forhånd hvis det er lagt i forkert forum.
Jeg har en pc som er lidt over et år gammel. Her for et par måneder siden havde jeg problemer med den da den ikke ville starte. Jeg kontaktede Acer som forslog jeg gendannede den, det gjorde jeg så (Mener det var f10 og alt eller noget i den stil jeg skulle holde nede ved opstart?) Det fik jeg så gjort og den virkede igen, der er dog opstået et nyt problem. Siden jeg gjorde dette er der dukket noget tekst op nede i højre hjørne over uret, der står som følger. Windows 7 Build 7600 Denne kopi af Windows er ikke ægte. Er der nogle som kan fortælle mig hvorfor den skriver dette? Pcén blev købt via Vupti for lidt over et år siden og jeg har selvfølgelig ikke installeret nogen ulovlig version af Windows på den. Er der nogle som ved hvad med skal gøre her? |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil tro at der på PC'en hænger et lille Windows klistermærke på bagsiden med et serienummer. Det skal du taste ind på PC'ens Windows activation under System, så burde det forsvinde. Hvis ikke må du ha fat i Acer igen.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Woody97 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor gør jeg dette henne ?
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du trykker på Start bør du kunne vælge én der hedder Computer, den højreklikker du på og vælger proporties eller hvad det nu hedder hvis det er en dansk udgave.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det hedder "Egenskaber". Jeg gætter på at den bare mangler at blive aktiveret.
Serienummeret burde være indtastet, når det er recovery. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Woody97 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er intet sted at rette dette. I bunden står der
Windows-Aktivering. Status er ikke tilgængelig Produkt id ikke tilgængelig |
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Umiddelbart mener jeg at man aktiverer windows således:
Start --> hjøreklik på Computer --> alm. klik på Egenskaber --> Du burde kunne klikke lige under der hvor der står "Windows aktivering" med sort (*). Nu popper et nyt vindue op hvor du vælger aktiver windows nu. Windows vil nu undersøge om computeren har en internetforbindelse, og hvis/når den finder internetforbindelsen vil computeren sige noget med aktiver windows online. (Nogen gang kan man blive bedt om at indtaste den normale adgangskode til computeren, men dette her jeg sjældent oplevet) Til sidst skal du indtaste licensnøglen og egentlig bare følge den guide som er der. *)
Normalt varer det ca. 10 sekunder inden "ikke tilgængelig" bliver erstattet med hhv. windows er (ikke) aktiveret og en lang række tal og bogstaver Redigeret af urup - 22-Februar-2012 kl. 01:14 |
|
![]() |
|
Woody97 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Intet af dette fungerer for mig.
Jeg kontaktede Microsoft igår som bad mig indtaste den kode som står på siden af computeren, dette gjorde jeg så men den kom op med en fejl... De bad mig så kontakte Acer, der er jeg dog ikke kommet igennem endnu..... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |