recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Avatar 3D Blu-Ray uåbnet, pris?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tommy N Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tommy N Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Avatar 3D Blu-Ray uåbnet, pris?
    Sendt: 22-Februar-2012 kl. 15:37
Hej Alle,

Jeg blev aldrig rigtig glad for det 3D halløj og har derfor solgt mine 3D briller igen.

Jeg har så også en Avatar 3D Blu-Ray udgave som jeg aldrig har åbnet. Men jeg synes de priser jeg finder på den rundt omkring er noget svingende.

Er der nogen af jer der ved hvad man kan få for den?

Det er R2 versionen med danske undertekster.

Med venlig hilsen

Tommy

Redigeret af Tommy N - 22-Februar-2012 kl. 15:38
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 15:41
Du kan hvis du er heldig få mellem 200 og 400. De er ikke så meget værd mere, da Panasonics eneret er ved at udløbe. Så det varer nok ikke sålænge før de kan købes. Men det er jo bare at prøve. Det kan også være at markedet er blevet mættet.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Tommy N Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tommy N Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 15:46
Hej Flemming,

Tak for svaret.

Det er også mere fordi at det er meget rart at have et cirka prisleje. Jeg gider ikke sælge noget for 200 jeg kunne få 2000 for og jeg vil ikke sætte noget til 2000 og så have det stående i et halvt år fordi det er en alt for grådig pris.

Med venlig hilsen

Tommy

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 15:52
De store priser er ved at være overstået.
Men prøv at sætte den til salg i film køb/salg forummet. Du kan altid lave være med at sælge, hvis prisen ikke er god nok.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Tommy N Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tommy N Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 15:59
Tak det kunne jeg selvfølgelig gøre :)

Med venlig hilsen

Tommy
Til top
Tommy N Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tommy N Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 16:21
Nå jeg kunne se at der allerede var en derinde som ville sælge sin, så min røg en tur på qxl istedet.

Men tak for dine svar!

Tommy
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2012 kl. 16:23
Held og lykke med dit salg.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu