recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oscar uddelingen uden TV2 Film?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oscar uddelingen uden TV2 Film?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oscar uddelingen uden TV2 Film?
    Sendt: 23-Februar-2012 kl. 18:27
Hej allesammen

Jeg vil rigtig gerne se Oscar uddelingen i år, men eftersom jeg ikke kan tage TV2 Film mere hvor kan jeg så se det? Bliver det så streamet et sted eller måske på en anden kanal. 
Så vidt jeg ved har jeg "den store eller fulde" tv pakke fra Yousee. 

Håber der er nogle der har alternativer Smile
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 18:35
Svensk TV4 skulle angiveligt vise det live. Det er i hvert fald min plan, eftersom YouSee har fjernet TV2 Film fra alle deres pakker... AngryOuch
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 19:01
af hvad jeg har forstået skulle NRK også vise det.
Men står i samme situation. Håber at det er til at finde, eller at der er et stream.
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 19:22
Ah, ja. Det er NRK1 der viser det. My bad.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 19:25
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 23:31
Tak for valgmuligheder Smile

Jeg læser lidt ind til det imorgen, men livestream.com virker som et godt alternativ hvis jeg ingen kanaler har der viser det Smile
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 11:51
Det er SÅ latterligt at vi ikke har TV2 Film længere..
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 11:55
Er helt enig, i det midste kunne TV2 så sende Oscar uddelingen på den normale TV2. Men vi må se uddelingen på NRK1. Desværre ikke en HD kanal   
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Er helt enig, i det midste kunne TV2 så sende Oscar uddelingen på den normale TV2. Men vi må se uddelingen på NRK1. Desværre ikke en HD kanal   

Det er HD her (Stofa).

Venlig hilsen
KB
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 12:58
Jeg har Yousee og desværre er kanal ikke i hd hos dem.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 13:18
Showet virker meget nicheagtigt til lille DK. Eftersom mange af nomineringer går til film, der slet ikke er kommet til DK endnu, kan jeg egentlig godt forstå, det er nedprioiteret. Jeg mener, hvad havde f.eks. Le Man været for DK, hvis det ikke var for Tom K?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 13:23
Ellers sender DR2 1½ times sammendrag imorgen kl 21
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu