|
OLED fejl i VITA |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2012 kl. 00:30 |
så kom jeg til at købe en vita, det blev lidt mørkt.. og kan se et issue som åbenbart er forholdsvist normalt for OLED skærme... håber godt nok ikke det er normalen, det er næsten værre end clouding
Det skal siges, at billedet er taget i et MØRKT rum med kamera med lidt langsom lukketid for at pille nok lys ud af skærmen.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Generer det dig, når du spiller? Altså i dagslys og i mørke?
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det generer i mørke, tænder jeg en lampe så nej. Og irritere mest i helt sorte scener. Og faktisk den sorte streg i højre side som er mest slem. De andre kan jeg først rigtig se hvis der er sort skærm længere end 2-3 sek. Skærmen er suveræn på nær dette, hvis samme fejl havde været på et tv, så havde det været et problem der havde fået mig til
At returnere den. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |