recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDHR & DVB-T
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDHR & DVB-T

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JNI Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Februar-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JNI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDHR & DVB-T
    Sendt: 22-Februar-2012 kl. 23:11
Hej
Hjælp til HDHR og DVB-T
Jeg har investeret i en HD Homerun, Dual DVB-T og DVB-C.
Bruger EyeTv som software på min iMac.
Jeg har tidligere brugt Elgato hybrid - det har virket fint.
Vores antenne forening sender signalet ud som DVB-T - når alle kanaler er "fundet" af EyeTv, så forsvinder nogle af dem igen - det har primært været DR's kanaler.
Der er kørt kanal søgning med HDHR gui app - den går død, men har tilsyneladende fundet kanalerne, når de kommer frem i EyeTv.
Jeg kan se at der skal skrives i terminal vinduet(hdhr config), når det er DVB-C, men har ikke kunnet finde noget info omkring DVB-T.
Nogen gode råd / forslag?
Til top
JNI Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Februar-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JNI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 23:33
Jeg mener at have fundet problemet & løsningen
Kanal søgning med HDHR gui app - der går programmet ned, så jeg tror ikke at HDHR får alle kanalerne rigtigt på "plads"!
Jeg har i EyeTv manuelt indgivet frekvens og båndbredde (eks: 184500 kHz & eks: 7MHz), så virker det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu