|
HDHR & DVB-T |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JNI ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2012 kl. 23:11 |
Hej
Hjælp til HDHR og DVB-T Jeg har investeret i en HD Homerun, Dual DVB-T og DVB-C. Bruger EyeTv som software på min iMac. Jeg har tidligere brugt Elgato hybrid - det har virket fint. Vores antenne forening sender signalet ud som DVB-T - når alle kanaler er "fundet" af EyeTv, så forsvinder nogle af dem igen - det har primært været DR's kanaler. Der er kørt kanal søgning med HDHR gui app - den går død, men har tilsyneladende fundet kanalerne, når de kommer frem i EyeTv. Jeg kan se at der skal skrives i terminal vinduet(hdhr config), når det er DVB-C, men har ikke kunnet finde noget info omkring DVB-T. Nogen gode råd / forslag? |
|
![]() |
|
JNI ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mener at have fundet problemet & løsningen
Kanal søgning med HDHR gui app - der går programmet ned, så jeg tror ikke at HDHR får alle kanalerne rigtigt på "plads"! Jeg har i EyeTv manuelt indgivet frekvens og båndbredde (eks: 184500 kHz & eks: 7MHz), så virker det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |