recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Media afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Media afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 40 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 23-November-2009
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Media afspiller
    Sendt: 25-Februar-2012 kl. 03:52
Jeg er lidt på udkig efter en ny media afspiller i stedet for min WDTV Live. Den har altid fungeret godt, men nu har jeg fået nyt fjernsyn og ser kun film i 1080p og der følger den desværre ikke ret godt med.. Jeg ved ikke, hvad der går galt, men den lagger noget så træls når der er for meget bevægelse i billedet så jeg tænker den bliver overbelastet.

Hvad kan I anbefale af alternativer, der kan afspille mkv filer og gerne DTS som WDTV Live mangler og 3D og over netværk.
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 374
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 12:02
Og hvordan er din WD TV Live forbundet til dit netværk?

Hvis du bruger wifi til at forbinde den til din NAS/Computer, ja så giver det god mening, at den har problemer med at afspille store FullHD-film.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 12:51
WD live har jeg os dårlige erfaringer med, har 2 stk af dem, godt nok ingen af dem som hakker i billedet, heller ikke ved 1080p. Men tit kan de ikke starte filmen, så skal den slukkes og tændes, og det sker tit.

Den anden afspiller slukker af sig selv midt i en film, så kan jeg næsten ikke tænde den igen, har aldrig haft så irriterende nogle afspillere som dem, mine ac ryan fungerer 100 gange bedre.
Til top
ehelmer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehelmer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af Emil M Emil M skrev:

Jeg er lidt på udkig efter en ny media afspiller i stedet for min WDTV Live....
Hvad kan I anbefale af alternativer, der kan afspille mkv filer og gerne DTS som WDTV Live mangler og 3D og over netværk.
Jeg har også kasseret en WDTVlive.
Jeg bruger nu i stedet for min Panasonic BluRay afspiller BD75. Den er faktisk billigere end WDTVlive.
Den er tilsluttet en DLNA server (TwonkyMedia) på mit lokalnet.
Den læser ikke MKV filer, men det er meget nemt og hurtigt at konvertere MKV til TS med tsMuxer, og TS filer afspilles fint. Den afspiller også DTS lyd.

Erik Helmer Nielsen
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 15:48
Den spiller perfekt ,bare ikke med de sidste 2 revisioner af firmware fra WD.

Wdlxtv   http://wdlxtv.my-mirror.eu/

wdlxtv den sidste revision ,er der nogle mangler ved subtitle menu ellers spiller de 100%
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 22:50
Jeg har også haft problemer med seneste firmware, men efter jeg har downgradet til en ældre version og derefter opgraderet til nyeste har jeg ikke problemer mere
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu