|
Installerer driver... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2012 kl. 09:11 |
Nogle gange, når jeg sætter en USB-stick (PQ1) i computeren, får jeg denne meddelelse på skærmen: "Der installeres ny driver" og "Den nye driver er klar til brug". Men den ER jo allerede installeret!! Smider computeren den af, eller hvad sker der? eller er der bare tale om opdatering af driveren?
Redigeret af turbo2 - 26-Februar-2012 kl. 09:24 |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket styresystem ?
Har du en bedre oplysning om mærke og model af USB stik
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Windows 7, Home premium, og USB'en: Som sagt PQ1, andet, som står på den: Traveling Disc U273. Du kender sikkert de der blå USB-sticks?
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Er det den her http://www.pqi.com.tw/product2.asp?oid=19&catE1=19&PROID=385
Hvis ja, er der måske en løsning under download ( har ikke lige selv kigget ordenligt efter )
|
|
![]() |
|
Ja - det er den, du har linket til! Prøver lige at se, om jeg kan fikse det...
|
|
![]() |
|
Der ser så ikke ud til, at der skulle ligge nogen ny driver på download-siden, så måsker ER det blot en automatisk opdatering, som kommer en gang imellem ved isættelsen af USB-sticken.
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Sætter du den i den samme USB-port? - ellers er det forklaringen.
|
|
![]() |
|
Ja - det gør jeg. Der er kun tre porte på computeren - de to andre er optaget af andre ting.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det er helt normalt under Win7. Når stick'en fjernes, annullerer Win7 driveren så den ikke tager resoucer fra systemet.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Aha! Takker for forklaringen. Det kan så dog undre, at det kun er når jeg bruger PQI'en, at den annuleres - ekstern harddisk og USB-stick med arbejdsrelaterede ting, annuleres ikke.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det hænger sammen med at der på de enheder, er filer som relaterer til et program på computeren.
M.v.h. |
|
![]() |
|
UH!! Det svar passer vist lige til min signatur...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |