|
Oscar uddelingen uden TV2 Film? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2012 kl. 18:27 |
Hej allesammen
Jeg vil rigtig gerne se Oscar uddelingen i år, men eftersom jeg ikke kan tage TV2 Film mere hvor kan jeg så se det? Bliver det så streamet et sted eller måske på en anden kanal. Så vidt jeg ved har jeg "den store eller fulde" tv pakke fra Yousee. Håber der er nogle der har alternativer
![]() |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Svensk TV4 skulle angiveligt vise det live. Det er i hvert fald min plan, eftersom YouSee har fjernet TV2 Film fra alle deres pakker...
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
af hvad jeg har forstået skulle NRK også vise det.
Men står i samme situation. Håber at det er til at finde, eller at der er et stream. |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Ah, ja. Det er NRK1 der viser det. My bad.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Se det her:
|
|
![]() |
|
Tak for valgmuligheder
![]() Jeg læser lidt ind til det imorgen, men livestream.com virker som et godt alternativ hvis jeg ingen kanaler har der viser det
![]() |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Det er SÅ latterligt at vi ikke har TV2 Film længere..
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Er helt enig, i det midste kunne TV2 så sende Oscar uddelingen på den normale TV2. Men vi må se uddelingen på NRK1. Desværre ikke en HD kanal
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Det er HD her (Stofa). |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Jeg har Yousee og desværre er kanal ikke i hd hos dem.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Showet virker meget nicheagtigt til lille DK. Eftersom mange af nomineringer går til film, der slet ikke er kommet til DK endnu, kan jeg egentlig godt forstå, det er nedprioiteret. Jeg mener, hvad havde f.eks. Le Man været for DK, hvis det ikke var for Tom K?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ellers sender DR2 1½ times sammendrag imorgen kl 21
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |