recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ændring af Home Trio net
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ændring af Home Trio net

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ændring af Home Trio net
    Sendt: 26-Februar-2012 kl. 18:08
Kan man ændre Home Trio boksens net fra 192.168.1 til f.eks 172.16.0 eller lignende.

192.168.1 er noget møj når man vil VPN ind i det...

I Boksens Web interface er en "DHCP Konfiguration", hvor 192.168.1.1 er nævnt, kan man blot ændre den der?
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 18:13
Normalt skal man ændre routeren ip adresse på LAN siden, så følger DHCP serveren med. Når det er sagt er det langt fra alle routere der er frit valg på adressehylden og man er ofte låst til et 192.168.x.x netværk.

BS
Til top
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 18:14
Jeg søgte et meget mere specifik svar fra en Home Trio ejer :-)  Der evt har gjort det 

Redigeret af mos-eisley - 26-Februar-2012 kl. 18:14
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 18:18
jeg beklager og blander mig naturligvis udenom da jeg ikke er kvalificeret.

BS
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu