|
Ændring af Home Trio net |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2012 kl. 18:08 |
Kan man ændre Home Trio boksens net fra 192.168.1 til f.eks 172.16.0 eller lignende.
192.168.1 er noget møj når man vil VPN ind i det... I Boksens Web interface er en "DHCP Konfiguration", hvor 192.168.1.1 er nævnt, kan man blot ændre den der?
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Normalt skal man ændre routeren ip adresse på LAN siden, så følger DHCP serveren med. Når det er sagt er det langt fra alle routere der er frit valg på adressehylden og man er ofte låst til et 192.168.x.x netværk.
BS |
|
![]() |
|
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
Jeg søgte et meget mere specifik svar fra en Home Trio ejer :-) Der evt har gjort det
Redigeret af mos-eisley - 26-Februar-2012 kl. 18:14 |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
jeg beklager og blander mig naturligvis udenom da jeg ikke er kvalificeret.
BS |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |