recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yadis
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yadis

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yadis
    Sendt: 26-Februar-2012 kl. 21:52
Roder lidt med ovenstående program, pc, Synology og Dune B1 men er løbet ind i et par problemer:

Jeg troede at når det ellers kører som det skal så er navnet på en given film overtaget af en cover. Som det kører for mig pt så ligger der i mappen Bluray en undermappe som hedder Yadis og i den ligger så cover/info om nogle af de film der ligger i Bluray. Kan det første ikke lade sig gøre?

Mange af filmene er lavet i bdmv altså i hver deres mappe og filmene har ikke altid fået original titlen så derfor kan jeg godt forstå hvis Yadis ikke kan finde info om disse.
En del ligger som iso med original title fra skiven men stadigvæk er der ikke fundet info om ret mange af dem.
Kan man selv finde resten?

På forhånd takSmile
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2012 kl. 07:41
Er det den sidste nye version af yadis ?

Dem den ikke kan finde kan du højreklikke på og sige skift. Så får du muligheden for selv at finde coveret ved at søge.
Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2012 kl. 10:19
Det skulle det være. 2,2

Ok jeg kan godt vælge skift ved dem hvor der er et udråbstegn og der finde den rigtige film men når jeg trykker "vælg" skriver den "videofil ikke fundet"
Dem hvor der er spørgsmålstegn ved kan jeg ikke vælge skift

Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2012 kl. 10:35

Synes ikke det ser ud til at man kan lægge trailere på? Er der en af de andre programmer man kan det i?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2012 kl. 14:45
Og dem med spørgsmålstegn ligger stadig i mappen ? Jeg sletter nogle gange et par film men glemmer at trykke opdater i yadis og så står de med et rødt spørgsmålstegn.
Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2012 kl. 16:48
Ja for jeg startede først i går med yadis og tror der var mere end 10 med spørgsmålstegn
Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2012 kl. 19:10
Boffer24 det lyder til at du også bruger yadis så hvordan ligger dine cover? I en separat mappe eller der hvor filmene ligger? Synes ikke det kan passe at man først skal læse om filmen et sted og så finde den et andet sted?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2012 kl. 23:08
På mit netværksdrev har jeg lavet tre mapper.

Movies
TV-shows
Yadis

Det fungerer uden problemer
Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 00:27
ok nu ved jeg ikke lige hvor spørgsmålstegnene er blevet af! men stadig mange med udråbstegn. Det er så de film som jeg har lavet som bdmv hvor yadis ikke kan finde videofilen skriver den. Spørgsmålet er om jeg er nødt til at lave dem om til ISO?

Ingen der kan fortælle hvordan man får filmenes navne skiftet ud med cover (se mit forrige indlæg)

Boffer24: Når du så går ind i Movies mappen ser du så cover eller bare titler?
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Point: 355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neobi/q Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 08:42
Det er meget normalt at den laver fejlen ved "ukendte" fil typer. Havde selv en del "gamle" AVI pakninger som den ikke kunne genkende før de blev konveteret :)

Morten
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 08:51
Tak for det svar men konverteret til hvad?
Overvejer at gå i gang med at konvertere mine bdmv til iso tror ikke der er andre mulighederCry
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 09:29
Jeg ser kun titler. Alle covers ligger inde i yadis mappen.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu