recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluetooth reciever / QED uPlay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluetooth reciever / QED uPlay

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
tfj99 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Februar-2011
Sted: 4300
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tfj99 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bluetooth reciever / QED uPlay
    Sendt: 23-Februar-2011 kl. 23:02
Hej,

Jeg har forsøgt mig med en Sony HWSBTA2W BT reciever til at streame audio fra min Android mobil til mit HIFI. Findes der noget andet der virker??

HWSBTA2W holder desværre ikke. Det er udfald når man bevæger sig mere end 5 meter fra recieveren. Desuden er den følsom over for bevægelse i rummet.

Jeg har prøvet med 3 forskellige mobil telefoner...alle med samme resultat, så jeg hælder mest til at det er  

Jeg har set at HIFI Klubben sælger en "QED uPlay – Bluetooth reciever". Har nogen erfaringer med denne?

/Thomas
Til top
Jakobivic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juli-2007
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobivic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2011 kl. 00:58
Jeg har en QED uplay. Den virker upåklageligt.

Pt. bruger jeg den ikke da jeg lige har købt et AppleTV 2 og bruger airplay.

Så hvis du er interesseret i en kan du købe den af mig :-)
Til top
htpcbio Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Marts-2011
Sted: aarhus, danmark
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcbio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 22:27
Hej Jakobovic,

jeg kunne godt være interesseret i den QED uplay.

Hvor i landet er den, og hvad skal den koste?

/Poul (fra Århus)
Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 00:00
Hej.

Jeg har også en QED uplay fra hifi klubben, men jeg er nu ikke så glad for min , om det er QED uplay den er gal med eller min htc desire Hd ved jeg så ikke, den virker fint hvis man lægger mobilen ok tæt på QED uplay og ikke gå rundt med den, eller for den sag skyld sidder og roder med mobilen samtidig med man hører musik.

( måske er QED uplay  super og min mobil defekt, tør ikke sige det)

Mvh Skyeagle

Til top
Bamse82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bamse82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2011 kl. 00:37
Er uplay solgt?
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobivic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2011 kl. 23:00
Nope!

Interesseret?
Til top
Bamse82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bamse82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2011 kl. 19:50
bestemt... men alt afhænger af prisen. Hvad er den til salg for? og hvor er du fra?
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
Til top
Carsel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-November-2011
Sted: Klejtrup
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 22:40
Har ligeledes problemer mellem QED og HTC desire når jeg bevæger mig mere end 5 meter væk.
Til top
Jewell Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Februar-2012
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jewell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 06:42
Britiske QED har været kendt i Hi-Fi industri, den seneste lancering af QED første trådløs transmission programmet uPLAY Bluetooth musik receiver, stærkt forbedret i det forløbnetrådløs transmission tab af lydkvalitet, med iPhone og andre næste-generations digitalt udstyr, at gengive niveauet af Hi-Fi høj kvalitet.Smile
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobivic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 13:51
I Kbh og 400,-
Den er stort set ikke brugt og ligger i sin æske.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 17:24
Jeg har en Nokiaversion liggende som kan afhentes i Odense for en hundredelas.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 17:30
Nokia AD-42W
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu