|
Ny USB-nøgle er for bette... |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6404 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2012 kl. 11:50 |
Min nye 16 GB USB-nøgle er måske 3 mm større end selve stikket
Hvorfor nu det?
Så bliver den meget let væk
Jeg troede, at med 16 GB kapacitet var den da ikke til at overse
Havde tænkt mig at købe en 8 GB i form af en rigtig nøgle, men den var dyrere
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Årsagen er sikkert, at hvis man smider sin musik på den, og bruger den i en bilradio, hvor der kan sættes USB-sticks i, uden at de rager ud. Man undgår så at komme til at ødelægge den.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Nemlig. Og sUper lækkert med den lille model.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
den fysiske størrelse og lagerkapaciteten har i de størrelser absolut intet med hinanden at gøre. Du skal en del højere op før der skal mere end 1 chip til. så vidt jeg husker findes der 32GB chips på markedet til flash ram, så rent kapacitetsmæssig skal du op og have 64GB før der er behov for 2 chips som derved også vil fylde mere rent fysisk. er det billigere usb-nøgler så vil de sandsynligvis bruge flere mindre chips til det og de vil derved have behov for mere fysisk plads at være på. Men jeg synes sådan set at jo mindre jo bedre :-)
|
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
Og det er så ikke alle der mener det...
![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Jeg købte også en af de små, her for nylig, og det er da fedt, at den ikke fylder så meget.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Ting KAN godt blive for små... Men til bilradioen, er det jo en go' ting, at de laves i ekstra small.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7248 |
Hvis den kun er 3 mm kan den vel bare blive i usb porten det meste af tiden.
Har selv haft sådan en magen til som bruges til trådløs mus. |
|
![]() |
|
Nu har jeg så ikke mine USB-sticks siddende i computeren hele tiden. Jeg bruger dem kun til at lave back-up af billeder og Word-dokumenter.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Du kunne da sagtens have fundet en lidt større, i god kvalitet og med 16 GB til billig penge: Link.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Du kunne også have valgt sådan en her, den kan også tåle lidt mere og den bliver heller ikke væk i lommen ;-)
http://www.edbpriser.dk/usb-stick/corsair-flash-survivor-16-gb-id-5492080.aspx[EMAIL= ] |
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Det var ellers en lidt anderledes USB-nøgle....
Eller hvad med denne fra Kingston - den ser også fin ud.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |