|
Slette emner i Køb/salg/bytte |
Besvar |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Februar-2012 kl. 00:19 |
Nu kigger jeg jævnligt med og ser, hvad der bliver købt og solgt, men en ting undrer mig.
Når noget er solgt, ændrer sælgeren typisk trådens navn til "solgt" eller "må slettes" og sletter så teksten i sine indlæg. Jeg vil gerne opfordre til at man lader tråden stå, så det bliver lettere for fremtidige købere og sælgere at prissætte deres udstyr i forhold til hvad tidligere salgspriser var. Frem for at slette alt, så bare slutte af med et indlæg hvor der står "Solgt" eller lignende. Som det er nu, aner man ikke, hvad det er der er blevet solgt og til hvilke priser det er solgt. Eller er det kun mig der undrer mig? Klaus |
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, jeg undrer mig også. Det burde være nok at ændre overskriften.
|
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Helt enig,og så ville det også være rart at man skulle oplyse hvor tingerne befinder sig. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er så smart at man kan opgive det i ethvert indlæg. Hop ind og rediger din profil. Klaus |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Omvendt er det trælst når folk kun skriver i det sidste indlæg.. for så kan man ikke sortere fra.
.. Og hvorfor vil man kigge i en KSB tråd, hvis artiklerne allerede er solgt? - for at sige tillykke?
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
"Jeg vil gerne opfordre til at man lader tråden stå, så det bliver lettere for fremtidige købere og sælgere at prissætte deres udstyr i forhold til hvad tidligere salgspriser var. Frem for at slette alt, så bare slutte af med et indlæg hvor der står "Solgt" eller lignende."
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu troede jeg vi snakkede om overskriften.. ligesom kampus var inde på
En ting jeg finder 10x mere generende er når folk mener det er nødvendigt at citere et helt indlæg inkl. billeder for at kommentere "Det ser flot ud"
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |