|
Problemer med USB-indgang |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
peterr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Februar-2012 Sted: Helsingør DK Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Februar-2012 kl. 18:18 |
Sidder pt og overspiller gamle kassettebånd/ lp'er til computeren igennem programmet " Audacity ".
Efter adskillige succesfulde forsøg og overførsler fortæller computeren ( Windows Vista ): "USB-ENHED BLEV IKKE GENKENDT" En af USB-enhederne der er tilsluttet denne computer fungerer ikke korrekt og genkendes ikke af Windows" - og hermed er jeg strandet! Jeg har prøvet både båndoptager/ pladespiller med samme USB resultat . . . - Hvad skal jeg gøre for at komme igang igen og hvordan ?! Venlig hilsen Peterr
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fortælle noget mere....... For eksempel hvad det er du har i dine USB porte og ikke mindst, hvordan du har sluttet anlægget til din computer og om din computer er en staionær, eller en bærbar.... Hvad er der sket i mellemtiden fra det virkede til det nu ikke virker? Klaus |
|
![]() |
|
peterr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Februar-2012 Sted: Helsingør DK Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Mange tak for dit svar!
Undskyld mit sene svar. Jeg har ligget på langs med influenza siden torsdag. Det eneste jeg har brugt usb-indgangen til er en printer (uden problemer) og førnævnte båndoptager (af mærket plexgear) og en pladespiller (af mærket roxcore). Min computer en en bærbar Toshiba ( windows vista, købt i 2006) og har kun en usb-indgang. Der har førhen ikke været problemer med usb-indgangen. Jeg havde benyttet båndoptageren dagen før, og overspillede musik via Audacity. Problemet opstod ud af den blå luft, fra den ene dag til den anden. Jeg har desuden ikke bemærket forandringer ved computerens funktion ud over førnævnte problem. Førnævnte båndoptager var tilsluttet computeren med et tilhørende standard usb-kabel. På forhånd tak for tålmodigheden. Venlig hilsen Peterr
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |