|
SB Duet problem med Internetratio |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2012 kl. 22:04 |
Jeg har re-installeret min SB server på min Synology NAS. Når jeg blliver bedt om at logge ind på MySB.com får jeg at vide at min password eller brugernavn er forkert.
Når jeg bruger det samme bruger og passwork på MySB.com, så kommer jeg ind uden problemer. Er der nogen som kan hjælpe mig med at forklare hvad der sker? M
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad står der i logfilen?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
Godt og relevant spørgsmål.
Jeg har faktisk ikke kigget - og er der ikke noget om at man skal slå log-funktionen til? Morten
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
Nej det er ikke nødvendigt når det er login til Mysb.com. Der plejer at stå en forklaring i logfilen hvis den ikke kan få forbindelse.
Hvilken version af SBS køre du? |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Jeg kører DSM 3.1-1635.
Synology log skriver "Failed to set date or time from NTP service". Eller er der ikke rapporteret problemer. Eneste andet problem er fejlmeddelelsen når jeg forsøger at logge ind på MySBbox.com i SBServer pakken, der kører på Synology'en.
|
|
![]() |
|
For at undersøge om Synology kan kommunikere med netværket prøvede jeg at søge efter mulige DSM updates, OG jeg får at vide at der ikke er adgang til server.
Jeg har for nylig fået ny router, men TDC har fortalt mig at selvom der er lukket porte, så burde ALLE tjenester startet på indersiden af routeren være i stand til at komme igennem udefra og ind.
|
|
![]() |
|
Det er versionen af SqueezeBox serveren jeg gerne vil vide. Ikke NAS'en styresystem.
Mysb kræver ikke at der bliver åbnet porte i din router. Men hvis din NAS ikke kan kommunikere med nettet kunne det være netkortet eller netkablet. Prøv at skifte det for at se om det hjælper. |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
Ja - sorry det kan jeg godt se, når jeg læser din mail ordentlig. Pardon.
Jeg har downgradet en gang på SBS for at undersøge om det kunne være forklaringen, så lige nu kører jeg 7.5.3 r31292. Det er den næst sidste som Synology har lagt ud som pakke. Tænkte selv - her til morgen - om det kunne være den fysiske forbindelse. Mit NAS står ret langt fra routeren så jeg har ikke rigtig mulighed for at skifte kablet, men jeg vil se hvad jeg kan gøre. Har du gode ideer til hvordan jeg kan checke netkortet i NAS? |
|
![]() |
|
Jeg kan jo iøvrigt sagtens tilgå NAS'et via min trådløse forbindelse, så det kan jo næppe være netkabel og netkort?
Mit set-up er: NAS - kablet til TDC router (med trådløs accesspoint) trådløst til MAC og PC
|
|
![]() |
|
Helt i orden.
Hmmm - det er en ret gammel version. Og der var en af disse der havde problemer med Mysb. Kan du ikke bare flytte NAS'en kortvarigt? Nej det ved jeg ikke, men hvis du genstarter NAS'en så vil måske komme ud med en fejl på hardwaren hvis den ikke virker. På de fleste netkort sidder der en lille pære der lyser gult hvis den ikke virker. |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
Det har du ret i. Hvis du kan det så virker netkortet og kablet. |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
Hvad er den nyeste version der kan installeres af SBS?
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |