|
Hvorfor Xbox360? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brian7500 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2012 kl. 22:18 |
Jeg har en PS3 og en Wii.
Og min indre nørd lokker for at købe en Xbox360 også.
Men hvorfor egentlig?
Kan Xboxen noget som PS3en ikke kan?
Er der spil der kun kan fåes til Xbox eller?
Hvad mener i andre?
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er jo titler som er eksklusive til alle 3 systemer...
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Når du allerede har en ps3 og en wii kan jeg (der kun har en xbox) ikke komme med nogle som helst fornuftige argumenter for at købe en xbox. Med mindre der er 48 timer i dit døgn og du bruger de extra 24 på at game eksklusive spil. At købe den bare for at ha' den er fjollet.
Og så er næste generations konsoller også så småt ved at blive mere synlige ude i horisonten. |
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Fordi du kan!
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Er du specielt interesseret i titler som f.eks. Halo of Gears of War? |
|
![]() |
|
Brian7500 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Næ. Ikke mere end alle andre spil
![]() |
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Pga Forza 4
![]() |
|
![]() |
|
perkjaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
Controlleren til Xbox'en er efter min mening bedre end den til PS3'en.
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Så har jeg svært ved at se en årsag til at købe en Xbox 360. Der er selvfølgelig også Forza samt nogle ældre spil som Kameo, Viva Pinata osv. Hovedsageligt benytter MS sig af 4 'store' titler: Halo, Gears of War, Fable og Forza. Er du ikke specielt interesseret i de titler, er det IMO lidt spild af penge, selvom konsollen ikke koster meget. Ja så er der selvfølgelig også Kinect.. Var det mig, ville jeg nok hellere kigge efter en Playstation Vita, 3DS eller en tablet ![]() *EDIT* Og nej, Xbox 360'eren kan ikke noget specielt andet end en PS3. Der er naturligvis Xbox live samt diverse features, men ikke noget der (efter min mening) er nok til at købe en, hvis man allerede har en PS3 og Wii. Spillene er hovedsageligt grunden til at man køber den ene konsol fremfor den anden. Hvis de nævnte spil ikke har nogen speciel interesse ser jeg ikke nogen grund til at købe en. :) Redigeret af SteffenD89 - 02-Marts-2012 kl. 12:01 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Jeg har haft PS3 og Wii, 360'eren er den eneste der er tilbage i samlingen. Wii'en blev kedelig i længden og PS3'eren blev til sidst kun brugt til Bluray-film.
Grunden til at jeg hænger ved 360'eren er nogen af de samme argumenter andre også nævner. Controlleren er uden tvivl en af de største grunde men Live-delen er også en af 360'erens forcer, det spiller bare. Har du pengene er det bare at købe én og så skulle du blive træt af den kan du jo altid bruge den som Media Center extender. :-) Dagens tilbud: |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
De er jo ret jævnbyrdige.
Men her er grundende til jeg har en xbox 360: Controller i voksenstørrelse, jeg for krampe i hænderne af PS3 controller Gears of war serien Halo serien Mass effect Forza Alle de gamle xboxspil (selvom jeg har den gamle xbox også) Nem integration til Media Center Brugerfladen på PS3 kan jeg bedst lide, synes altid xbox har været lidt mere "knoklet" at komme rundt på. Regner de ikke med der snart kommer en ny xbox, mener der var "Leaked" noget fra et spilfirma. Jeg har stadigvæk en PS3, da den er handy som ekstra blu-ray afspiller og de eksklusive PS3 titler |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |