recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lydløst tastatur
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lydløst tastatur

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lydløst tastatur
    Sendt: 19-December-2011 kl. 00:26
Jeg leder efter et tastatur til min computer der har Win7.
Med lydløst der mener jeg at det ikke "klikker" så højt, og virker plastik agtigt..

En der kan anbefale noget?
          
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 07:19
Jeg synes mit Logitech Illuminated Keyboard har et lækkert feel, og er rimeligt lydløst.
Minder lidt om et tastatur på en bærbar, bare i normal størrelse. (og lyset er en fin feature)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7981
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 15:46
Logitech K800 er hammer lækkert Nok det bedste tastatur jeg har haft. Kan fås til omkring 650,- hos Proshop.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 17:33
Jeg er også med på Logitch Illuminated. Super lækkert tastatur.

/ask
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 18:42
Også med på illuminated. Det er næsten perfekt.. hvis bare det var trådløst var det endnu bedre. Derfor kunne det være en god idé at tage Thorvald's forslag, hvor man ikke skal skifte batterier fordi den lader op med solcellerne.. det ville jeg gøre i dag hvis jeg skulle købe nyt tastatur - eller måske bare købe endnu et illu.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 19:01
Men det jeg har og det jeg henviser til er da trådløst og det har ikke solceller. Det lades op med USB kabel. Mit har også bagbelyst tastatur.

Thorvald.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 19:48
Det hedder åbenbart k750..
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 20:18
der er 2 næsten identiske. K800 som kører på batterier og så k750 som kører på batterier der oplades med solceller (og det virker under en alm arkitektlampe også!)  k800 er baggrundsbelyst og kræver derfor en sjat mere strøm end man lige får af nogle solceller, men k750'eren er rigtig lækker. og findes i en MAC udgave også. (altså det eneste mac-keyboard der er trådløst og med numeriske taster og som rent faktisk ser godt ud også)

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 21:28
Det er bare så lækkert at skrive på "perfect stroke" tasterne. Har også valgt med baggrundsbelyst, dog med ledning og fra Logitech

Redigeret af Kampus - 28-Februar-2012 kl. 21:30
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 05:58
Ja, K800 er ret lækkert, væsentligt bedre end tastaturet på den bærbare selvom det nu også er ret godt. Ja, K800 bruger lidt strøm - ved ikke rigtigt hvor længe der går mellem opladningerne i mit tilfælde. Måske 1 måned måske 2 måneder. Men det er problemfrit at have det til opladning, fordi det bare er at sætte et USB kabel til og så fortsætte med at bruge tastaturet. Jeg har også haft DiNovo Edge - det var også ret lækkert, men her var der ikke numerisk tastatur (som jeg så havde ved siden af) og når det skal oplades skal det stå i en stander. Det kan det så selvfølgelig natten over - men jeg kan faktisk bedre lide mit K800 tastatur.

Thorvald.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ja, K800 er ret lækkert, væsentligt bedre end tastaturet på den bærbare selvom det nu også er ret godt. Ja, K800 bruger lidt strøm - ved ikke rigtigt hvor længe der går mellem opladningerne i mit tilfælde. Måske 1 måned måske 2 måneder. Men det er problemfrit at have det til opladning, fordi det bare er at sætte et USB kabel til og så fortsætte med at bruge tastaturet. Jeg har også haft DiNovo Edge - det var også ret lækkert, men her var der ikke numerisk tastatur (som jeg så havde ved siden af) og når det skal oplades skal det stå i en stander. Det kan det så selvfølgelig natten over - men jeg kan faktisk bedre lide mit K800 tastatur.
Er det med rigtigt dansk layout eller skandinavisk "farvelade" (dvs. ÆØÅ i tre farver med forskellige placeringer) ?
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 09:37
Det er så vidt jeg kan se ægte dansk. æ, ø og å er taster med samme farve som de andre. Jeg kan se at de billeder der er på Logitechs danske hjemmeside lige så vel som på Proshops hjemmeside, må være et internationalt (engelsk?) layout, for her mangler æ, ø og å.

Se billeder her:

Redigeret af Thorvald - 29-Februar-2012 kl. 09:38

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu