|
Salg af PC - vurdering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2012 kl. 21:50 |
Hej
Jeg overvejer at invistere i en ny pc og derfor vil jeg gerne vide hvad jeg kan få for min gamle pc. CPU: Core 2 Duo E6850 3.0 @ CPU køler: ASUS V-60 Bundkort: MSI P35 Neo-F Ram: Corsair XMS2 Xtreme Performance TwinX Matched 4GB Grafikkort: Nvidia GeForce GTX 275 Lydkort: onboard Harddisk: WD Caviar SE16 WD5000AAKS Kabinet: Antec Sonata III 500 EU Drev: 2 * Samsung SH-S183A Den er 4-5 år gammel Har i nogen ide om hvad jeg kan få for den? |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Under 2k
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7248 |
500 til 1000.-
Mere er en 5 år gammel pc ikke værd |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19832 |
Enig... Klaus |
|
![]() |
|
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
OK. Jeg havde håbet på 1500 kr. Der er også vista med, men det hæver nok ikke prisen meget
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19832 |
Nej tvært imod..... Prøv at sammenlign hvad du får i en ny Medion/ALDI computer for 3000-3500 kr, inklusiv 3 års garanti. Din computer kan sådan set begynde at bryde sammen, lige når du har solgt den. Klaus (der i "maskinparken" også har en computer med Vista) |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7248 |
Og den fra Aldi har windows 7 med i prisen
|
|
![]() |
|
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Er der ikke en ældre person i familien eller en pensionistklub som du kunne forære den til, så kan den gøre lidt gavn der et par år eller så. |
|
![]() |
|
tak for svarende. Jo jeg har sikkert en i familien der kan bruge den
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
Hvis jeg var dig. Installer win 8 cosumer preview og leg med det.
|
|
![]() |
|
Det tror jeg ikke jeg gør. Er også lidt i dilemma, for hvis jeg køber en ny pc, har jeg har overvejet om jeg skulle vente på at windows 8 kommer, for windows 7 koster stadigvæk omkring 800 kr. men der går vel stadigvæk nogle måneder før win 8 kommer på gaden. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |