|
Lydløst tastatur |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2011 kl. 00:26 |
Jeg leder efter et tastatur til min computer der har Win7.
Med lydløst der mener jeg at det ikke "klikker" så højt, og virker plastik agtigt.. En der kan anbefale noget? |
|
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes mit Logitech Illuminated Keyboard har et lækkert feel, og er rimeligt lydløst.
Minder lidt om et tastatur på en bærbar, bare i normal størrelse. (og lyset er en fin feature)
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Logitech K800 er hammer lækkert Nok det bedste tastatur jeg har haft. Kan fås til omkring 650,- hos Proshop.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Jeg er også med på Logitch Illuminated. Super lækkert tastatur.
/ask |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Også med på illuminated. Det er næsten perfekt.. hvis bare det var trådløst var det endnu bedre. Derfor kunne det være en god idé at tage Thorvald's forslag, hvor man ikke skal skifte batterier fordi den lader op med solcellerne.. det ville jeg gøre i dag hvis jeg skulle købe nyt tastatur - eller måske bare købe endnu et illu.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Men det jeg har og det jeg henviser til er da trådløst og det har ikke solceller. Det lades op med USB kabel. Mit har også bagbelyst tastatur.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Det hedder åbenbart k750..
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
der er 2 næsten identiske. K800 som kører på batterier og så k750 som kører på batterier der oplades med solceller (og det virker under en alm arkitektlampe også!) k800 er baggrundsbelyst og kræver derfor en sjat mere strøm end man lige får af nogle solceller, men k750'eren er rigtig lækker. og findes i en MAC udgave også. (altså det eneste mac-keyboard der er trådløst og med numeriske taster og som rent faktisk ser godt ud også)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er bare så lækkert at skrive på "perfect stroke" tasterne. Har også valgt med baggrundsbelyst, dog med ledning og fra Logitech
Redigeret af Kampus - 28-Februar-2012 kl. 21:30 |
|
![]() |
|
Ja, K800 er ret lækkert, væsentligt bedre end tastaturet på den bærbare selvom det nu også er ret godt. Ja, K800 bruger lidt strøm - ved ikke rigtigt hvor længe der går mellem opladningerne i mit tilfælde. Måske 1 måned måske 2 måneder. Men det er problemfrit at have det til opladning, fordi det bare er at sætte et USB kabel til og så fortsætte med at bruge tastaturet. Jeg har også haft DiNovo Edge - det var også ret lækkert, men her var der ikke numerisk tastatur (som jeg så havde ved siden af) og når det skal oplades skal det stå i en stander. Det kan det så selvfølgelig natten over - men jeg kan faktisk bedre lide mit K800 tastatur.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Det er så vidt jeg kan se ægte dansk. æ, ø og å er taster med samme farve som de andre. Jeg kan se at de billeder der er på Logitechs danske hjemmeside lige så vel som på Proshops hjemmeside, må være et internationalt (engelsk?) layout, for her mangler æ, ø og å.
Se billeder her: ![]() ![]() Redigeret af Thorvald - 29-Februar-2012 kl. 09:38 |
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |