|
Hvor findes disse akustikplader? |
Besvar |
Forfatter | |
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Marts-2012 kl. 11:56 |
Jeg har trawlet nettet tyndt for finde sågar navnet på nogle akustikplader til væggen. Jeg har end ikke kunne finde et billede på Google, så jeg må prøve at beskrive dem. På mit tidligere arbejde blev de brugt rundt om i virksomheden, så jeg ved at de eksisterer.
Pladen er vel 40x40 cm og er formet som en stående bølge der går ud af væggen, dvs. der er bølgetop lige midt i pladen, som flader ud mod siderne. Sætter man flere plader sammen danner de således et slags landskab af bølger. Pladerne fås i mange farver og er uden tvivl pebrede i prisen, men pt. så er jeg blot irriteret over at jeg ikke kan støve dem op. Hvis der er nogen herinde, som til dagligt sidder i hovedsædet hos Oticon (ja, der hvor "Lykke" også arbejder), så kan I se pladerne i høreklinikkerne i stueetagen, samt i visse af mødelokalerne (primært de store aflange lokaler). Edit: Jeg fandt faktisk ét eneste billede! De kaldes åbenbart SnowCrash. Jeg søger selv lidt videre på priser. Redigeret af Yakken - 03-Marts-2012 kl. 12:09 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fandt dem her ved at google akustisk skum. Kan huske det var det vi brugte i børnehaver/fritidshjem. Og prisen er ikke så pebret endda
|
|
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske det er model "Swell" fra Offecct
MVH
Redigeret af tvkartoffel - 03-Marts-2012 kl. 13:46 |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er lige præcis dem som TVkartoffel linker til. Da det er til vægdekoration, så må det godt se bare nogenlunde pænt ud. Tak!
|
|
|
|
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dem har vi i mødelokalerne på arbejde, og synes ikke de fungerer særlig godt. I flere af vores målerum har vi rockfon, og det fungerer langt bedre.
|
|
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med en gang trold-tekt?
De kan fås i flere forskellige farver, størrelser, og 3 forskellige strukturer. De bruges ganske vidst normalvis i lofter, men kan ligeså vel bruges på vægge, og ekstra fin strukturen er rigtig pæn. Så med mindre du kun vil have dem du lagde ud med, ville jeg kigge lidt på http://www.troldtekt.dk/ Montering er ganske nem, og jeg ville evt bygge en "ramme" og montere dem inden i. Kan sende dig en lille tegning eller billede hvis det er noget der fanger din interesse. Desuden er de kun 25-32 mm tykke, så det er ikke noget der stjæler pladsen i rummet. Mvh. Rasmus Fausing Redigeret af fausing - 04-Marts-2012 kl. 11:03 |
|
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Torben Rasmussen
Funktioner
Tak(0)
|
Det var set specifikke look fra Offecct jeg var ude efter, så hvis det ikke bliver dem, så bliver det nok ikke noget overhovedet.
|
|
|
|
aznhandles
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men er der ik et sted hvor man kan købe direkte fra netbutikkerne? er også interesseret i Offecct pladerne!
|
|
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
En tømrerhandl / trælast skulle kunne skaffe dem hjem til dig
|
|
aznhandles
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved du hvilken?
|
|
kirk13
Bruger Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fausing
Vis du stadig ser det her, så vil jeg gerne se billed af de troldtekt du kan bruge på væggen, og evt hvordan de skal laves Redigeret af kirk13 - 04-Oktober-2014 kl. 13:20 |
|
MVH J-Kirk
Panasonic TH 42VT20E, Panasonic BDT-100 Onkyo 608 KEF 3005 SE |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |