|
Billige bananstik... hvor? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Hessi
Guld medlem Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Marts-2012 kl. 20:52 |
|
Hej,
Jeg har spildt 150 kr. på 15 sæt af følgende.... Tror det er de dummeste 150 kr. jeg har brugt. Aldrig igen skal der spares SÅ meget på noget som helst. Hellere betale for kvalitet. De er så småt alle sammen ved at falde fra hinanden og tror næppe de gavner systemet... e har ALDRIG siddet helt fast, hvis man pillede lidt ved kablerne kunne man få dem til at smutte ud. L**RT! Nåh... Jeg er igang med et projekt hvor jeg skal have receiveren op på en hylde der ikke er så forfærdelig dyb og derfor skal jeg bruge nogle nye hvor lederne kan sættes i siden (der kommer i øvrigt en veldokumenteret og humoristisk tråd herom i "Min hjemmebio" kategorien). Derfor denne tråd.... nogen der ved hvor man kan købe sådanne "vinkel"-bananer til en rimelig pris og med god kvalitet? Kan selvfølgelig hoppe ind til den nærmeste Hi-Fi Klubben og købe 15 af følgende sæt... http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hojttaler/argon_5452_bananstik_arg5452.htm Men synes 750 kr. er lige voldsomt nok for bananstik... tænker at samme kvalitet kan fås til mindre andetsteds. Har haft disse før... http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hojttaler/argon_5451_bananstik_arg5451.htm og de passede helt fint... men der var det altså kun 6 sæt jeg skulle bruge. Jeg takker! Hessi EDIT: Dette stykke må godt være så kort som muligt. Redigeret af Hessi - 05-Marts-2012 kl. 20:58 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ebay..... fra "Kinaland" Klaus |
||
Hessi
Guld medlem Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hov... har helt glemt at overføre penge.... men når du ser bio-tråden vil du forstå hvorfor (og det er ikke af positive grunde ). Jeg ved du sidder og griner din bagdel i laser lige nu.... tænker... "han snakker om korrosion på kabler og samtidig har han sætte sådan noget bæ til systemet". Ja... jeg ved det... jeg ville også grine af mig. Men hvis jeg nu skal tilføje lidt ekstra krav.... det må gerne være i DK, det må gerne være i Århus og det må gerne være på lager. For har næsten ingen tålmodighed mere (hvilket igen kan forstås når bio-tråden er kommet op). Men altså hvis det er billigt og godt gør det ikke noget det skal igennem postDK's hænder et par dage inden jeg modtager det.
|
||
Bent_s
Junior bruger Oprettet: 23-September-2006 Sted: Horsens Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hey.
har brugt denne model, som godt skal lodes
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Grin bare, jeg er måske ved at begå samme fejl som dig, har bestilt 2 sæt som disse, idet jeg vil prøve at få nogle stik, hvor ledningen kommer bagud. http://www.ebay.de/itm/QTY10pcs-24k-Gold-Plated-Audio-Speaker-Wire-Cable-Banana-Plugs-Connector-4mm-/160752991783?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item256d9ffe27 Er det noget "skrot" har det ikke været en mere bekostelig affære end jeg kan tillade mig at bruge dem til små måledledninger. Klaus |
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan jeg ikke finde??? Klaus |
||
McNiklas
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har godt nok ikke selv prøvet dem.. MEN måden de er bygget op på kan næsten ikke gå galt, også er W&M jo ikke lige frem kendt for at lave lort..
|
||
Hessi
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Hessi
Funktioner
Tak(0)
|
|
Indtil videre har jeg selv fundet disse....
Evt. nogen/én der ved om de er "tykke" nok til at sidde fast i terminalerne? Og evt. hvor lange den tegnede del er? (se billede i starten af tråden) Og disse.... Dem er jeg meget i tvivl om vil sidde fast.... Sådan noget her kunne også sagtens bruges.... http://www.av-cables.dk/div_kabler_bokse_stik/loese_kabler_stik/loese_stik/hoejttalerstik/bananstik_forgyldt_saet_af_2_stk_roed_sort_2705_da.html Men igen bliver det lige dyrt nok i længden...
Redigeret af Hessi - 05-Marts-2012 kl. 23:26 |
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det finder jeg ud af.... Vigtigt for mig var plasthus, så er kabel der evt hopper ud ikke kortslutter 3 udgange og så "kabel bagud". Klaus |
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det ikke noget med at hele stikket er af metal? Det er meget upraktisk...... http://www.ebay.de/itm/2-Banana-Stecker-Bananenstecker-High-End-Plug-gewinkelt-/320818304073?pt=Audio_Zubeh%C3%B6r&hash=item4ab242d449 Her skriver de godtnok "ekstremskærmede" men jeg er i tvivl.. Klaus Klaus |
||
karula
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |