recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med mail
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med mail

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med mail
    Sendt: 02-Marts-2012 kl. 12:46
Hej alle

Problemet "kort":

Jeg har to mailkonti. En POP3 knyttet til mit domæne af typen xxx@domæne.dk. Og så har jeg en xxx@hotmail.com.
Hver gang jeg modtager en mail, sendt til xxx@domæne.dk, sendes en kopi til min hotmail. Og det ønsker jeg ikke (mere).

Denne videresendelse af mail, har jeg selv sat op i tidernes morgen. Jeg blot ikke hvor.
Min POP3-mail hostes af webhostingfirmaet Cliche. Ingen indstillinger hos dem tyder på at en videresendelse skulle være aktiv.
Jeg har pløjet indstillingerne i Hotmail igennem. Det samme; intet er sat op til at modtage fra xxx@domæne.dk.

Så jeg aner ikke hvad der får mail fra den ene konto til den anden. Jeg håber på input fra jer

På forhånd tak

PS: Supporten hos Cliche sagde, at da muligvis var i Outlook jeg havde oprettet videresendelsen. Det er nu heller ikke lykkedes mig at finde noget der. Jeg kan nu heller ikke forstå at det skulle være der, for det selv om min pc (med Outlook) er slukket.
/zemo/
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 22:38
Rent logisk så er din regel sat på ved Cliche, da reglen går ud på at sende en kopi til din hotmail.

Hvis du ikke kan finde indstillingen, så lav en FLTV'er (Få Lortet Til at Virke): Opsæt en regel i din hotmail om at mails fra xxx@domæne.dk skal slettes.

/Claus

Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 22:49
Tak for svar.

Cliche påstår det ikke er hos dem, hunden ligger begravet.

Jeg ved ikke om man kan oprette en regel inde i Hotmail, men jeg fik en anden ide:

Jeg ændrede min adgangskode ved Cliche, og ændrede dem selvfølgelig også i Outlook og på iPhone/iPad.

Problemet er nu tilsyneladende løst... Jeg har sendt flere mails til mig selv, og de kommer nu alle kun i et eksemplarTongue.

Desværre finder jeg nok aldrig ud af hvad der gik galt... Tja!

Mvh.
Morten
/zemo/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu