|
Soundbar til TV på dreje-beslag? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Eivind ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2012 kl. 11:18 |
Jeg har et 37 tommers Philips TV i stuen der er hængt op med drejebeslag. Når TV'et er i brug, drejes det ud fra væggen og vinkles 45-50 grader så det passer til "kigge-positionen". Derfor forestiller jeg mig, at en soundbar der på en eller anden måde er koblet til fjernsynet og derfor "følger med" når TV'et vinkles korret vil give en bedre lyd-oplevelse end én der er fast monteret på væggen under fjernsynet.
Er der nogen der kender til en løsning/et produkt, hvor soundbar'en kan monteres direkte på fjernsynet? mvh Eivind P.S.: Jeg er klar over, at en soundbar ikke er den optimale løsning når det gælder lyd, men jeg vil godt gå på kompromis med kvaliteten for at undgå højtalere spredt udover hele stuen...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |