|
Android med bedste forbindelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2012 kl. 06:25 |
Jeg skal have ny smartphone da jeg har lidt problemer med forbindelsen i vores sommerhus ved Ringkøbing fjord.
Hvilken smartphone har den bedste antenne?
|
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
start med at høre naboerne hvilke teleudbyder de har, og hvordan deres signal er, det kan jo være at det er underordnet hvis du vælger den rigtige udbyder til at starte med.
|
|
![]() |
|
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
Det vil jeg da prøve men den skal skiftes alligevel pga. Revne på siden.
|
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
![]() |
|
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
Kan være det ikke er for sent, men det er selvfølgelig ikke lige meget hvilken telefon du har. Jeg har samme udbyder som min svoger, men han kan kun ringe fra et sted i hans lejlighed og jeg kan ringe fra hvor som helst. Han har iPhone 4 og jeg har Samsung Galaxy Nexus.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |