recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DWBviewer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DWBviewer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jwj1012 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2006
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jwj1012 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DWBviewer
    Sendt: 05-Marts-2012 kl. 14:28

Jeg har en pc til mediacenter kører med W7 og DWBviewer, strømforsyning gik, og efter den blev skiftet sagde DWBviewer at det skulle installeres igen. Jeg afinstallerede program og installerede det igen.

Nu efter genstart melder Windows at program ikke kan startes har fået en fejl. Men starter jeg det så igen virker det. Det er det samme efter hvergang pc har været genstartet?? Ikke det store problem de den jo ikke genstartes ofte, men hvorfor sker det, kan nogle svare på det?

Til top
sirvival3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirvival3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 16:11
Jeg gætter på at du har lagt en genvej under programmer > start, så den skulle starte programmet automatisk ved opstart, og at denne genvej peger på din gamle placering af DVBViewer.

Hvilken fejlmeddelelse skriver Windows?
Til top
jwj1012 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jwj1012 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 17:36
Nej program startes direkte fra programmer efter computer er startet
Besked er
"DVBViwer Pro er holdt op med at fungere
Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows luker programmet og giver besked, hvis der findes en løsning"

Når jeg så starter program igen fungere det. Der er ingen Hardware på computer som melder fejl.
Der sidder et "Hauppauge WinTV HVR-1300" samt en "Hauppauge WinTV-CI" da jeg modtager via antenne.
I start ligger kun "WinTV-CI CAM Menu"

Til top
jwj1012 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jwj1012 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 14:41
Er der slet ingen der har en idé til hvordan jeg løser det?Cry
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Point: 2891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 15:59
Har et stykke tid brugt dette hauppuge wintv CI-interface.

Jeg syntes egentlig det virkede ok, men efterhånden kommer der alligevel for mange fejl, så det bliver uacceptabel, specielt sammenlignet med andet TV-kort, der var mere stabilt..

Fejlene er de samme som dem du nævner...

Har derfor besluttet at anskaffe et andet TV-kort..
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
jwj1012 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jwj1012 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 16:17
Tak for dit svar, hvilken kort hskifter du over til
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Point: 2891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 16:43
Jeg har bestilt et anysee T2C...

Det har jeg læst mig frem til skulle være udmærket, og så er det også dvb-t2..

Men om det over hovedet kan anvendes til Boxer/ mux5  fra 1.april er noget uvist.
CI+ standarden kunne lukker sandsynligvis af for det...
Men det skulle kunne bruges til Boxer mux3 og 4.

Redigeret af avh - 10-Marts-2012 kl. 16:45
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 00:44
Oprindeligt skrevet af jwj1012 jwj1012 skrev:

Er der slet ingen der har en idé til hvordan jeg løser det?Cry
For mig at se er den bedste løsning en komplet reinstalering af dit operativsystem. Så er er jeg sikker på at det kommer til at fungere igen
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu