|
Placering af forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2012 kl. 10:53 |
Hej.
Skal have monteret en forstærker ind i et skab som. Der er desværre ikke plads i dybden så jeg ville høre om nogen havde erfaring med at stille en forstærker på højkant?? Kan det have skidte konsekvenser? Ventilation bliver ikke generet.... Takker for nogle gode råd:) |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det bør ikke være noget problem, bare den kan komme af med varmen. De fleste forstærkere er bygget således varmen kan stige opad, hvordan din er bygget ved jeg af gode grunde ikke... Klaus |
|
![]() |
|
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
Ok. Ja jeg tænker også tingene er skruet godt sammen indeni... Så det skulle holde:) ventilation vil ikke blive generet.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Vækker lidt liv i den her - andre der har prøvet det af?
|
|
![]() |
|
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 589 |
Har ikke prøvet det, men afhængig af vægten af f.eks. Strømforsyningen kunne jeg godt være lidt bekymret for om tingene "bliver holdt på plads" i kabinettet, eller om den vægt monteringskruerne belastes med, er for meget.
Kan man spørge producenten om det? Jeg havde samme problem som dig, og jeg endte med at pillle bagbeklædningen af (ILVA skænk - det kunne godt lade sig gøre), og rykkede skænken lidt ud. Kunne det være en mulighed? Redigeret af moremusic - 25-Januar-2017 kl. 22:24 |
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Tråden er 5 år gammel. Tænker han har testet det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |