|
NGC HD væk! |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2012 kl. 18:53 |
|
hej.
har NGC HD som tilkøbskanal (Yousee) i går og i dag står der bare krypteret kanal. Andre med samme problem?
Øvrige tilvalgskanaler virker fint.
JH Redigeret af jahafa - 18-Februar-2012 kl. 19:32 |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sker det, når du tænder, og hvis det er den sidst sete kanal? Prøv så at skift til DR1, og så derefter tilbage igen |
||
![]() |
||
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
|
nope, den er bare væk.
sort skærm med undertekster fra programmet, og så et skilt med: krypteret kanal.
jh
|
||
![]() |
||
Colaholic ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-November-2009 Status: Offline Point: 9 |
|
Hos mig blev NGC HD også lige pludseligt kodet sidste weekend, og har været det lige siden.
Har dog ikke lige haft tid til at ringe til yousee endnu. |
||
![]() |
||
Uffebg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 61 |
|
NGC HD er kodet hos mig (Aarhus) Har haft Yousee i 5 dage med HDpakken, kan se alle kanaler (også NGC wild)
LG tv med DVB-C modtager - Yousee kompatibelt modul Er der nogle der har fået den til at virke igen? |
||
![]() |
||
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
|
Jeg kan alle andre HD kanaler, men ikke NGC, eller NGC HD...
![]() |
||
![]() |
||
aav ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 9 |
|
Hej
Jeg har også pludselig fået problemer med at modtage NatGeo HD Kan godt modtage den på Yousee-bokse (2 forskellige typer), men ikke på mit Panasonic TX-P50G20E, som jeg bruger til at optage en del NG-HD udsendelser på. Kan modtage alle andre betalingskanaler, som jeg abonnerer på - NGWild HD bla. - på TX-P50G20E. Jeg har været i forbindelse med Yousee 5 gange og fået forskellige råd om, hvad jeg kunne prøve, men intet hjælper. Det ser for mig ud til at fejlen kun opstår på modtagere, som ikke kommer fra Yousee ?? Er der nogen som kan genkende dette mønster ?? Jeg opfordrer hermed jer alle til at ringe / kontakte Yousee, så de kan høre, at der er flere, som har problemer. Jeg har henvist Yousee til dette forum, men de skal nok have flere henvendelser, for at det virker.Det er for mig klart, at fejlen skyldes ændring af noget software hos Yousee. Med venlig hilsen AAV |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Måske kunne det være CA-modulproblemer. Har I købt Jeres CA-modul hos YouSee?
|
||
![]() |
||
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
|
NGC HD fungerer også på min YouSee boks, men ikke i nogen andre modtagere.
Har prøvet med 2 forskellige CA moduler, men uden resultat. Mener i øvrigt, at det ene modul er leveret af YouSee (Smith). Jeg prøver også at fejlmelde i morgen...
|
||
![]() |
||
|
Så kører NGC HD igen her...
![]() |
||
![]() |
||
|
Og du har gjort hvad?
|
||
![]() |
||
|
Intet - YouSee har nok stillet på en parameter
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |