|
Ipod/pc til Beocenter 5000 |
Besvar |
Forfatter | |
Anders_b
Bruger Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Marts-2012 kl. 23:09 |
Hej.
Jeg så at der tidligere har været et forum oplæg omhandlende samme emne, bare med en der ejede et Beosound 3000. Jeg har et Beocenter 5000 med tilhørende Beovox S4500 højtalere og vil gerne kunne f.eks. sætte min ipod til anlægget. DIN udgangen på mit B&O ser ud til at være en 5P, men kan jeg bruge dette kabel? Jeg er godt klar over at det måske er lidt et "amatør" spørgsmål, men håber i vil hjælpe alligevel. Mvh Anders
Redigeret af Anders_b - 12-Marts-2012 kl. 06:28 |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at tage fat i dem. Det ser da ud til at signal retningen er den forkerte. Det står at det er Minijack -> DIN
|
|
|
|
Anders_b
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal det vel også være, eftersom jeg vil have lyden fra min ipod igennem b&o anlægget og ud igennem højttalerne, via anlægget?
altså fra miniJack til DIN? |
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Retningen ser da fin ud: Fra iPod til B&O. Bruger iøvrigt samme type til mit BC 9000.
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sorry - i har da helt ret - er plaget af feber
|
|
|
|
Anders_b
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder godt, så bestiller jeg det;)
man kan jo ikke altid være i fuld firspring, tak for hjælpen:) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |