|
Streaming? |
Besvar |
Forfatter | |
SteffenM
Super bruger Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Marts-2012 kl. 11:33 |
Hej,
Ville vide om nogen har hørt om en mulighed for at streame sine kanaler fra en computer hjemme over nettet ? Skal arbejde i Norge i nogle måneder uden adgang til tv, men kun internet. Ville være skønt at se lidt af sit danske tv via internettet fremfor at undvære :) |
|
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker |
|
kbking
Super bruger Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Funktioner
Tak(0)
|
der er flere muligheder, jeg bruger selv eyetv (mac ) og streamer mine kanaler til min iPad, på pc bruger jeg en slingbox pro, men begge opsætninger koster jo en del i anskaffelse af hardware, den billigste metode (tror jeg) til at se dansk tv i udlandet er at bruge overplay (eller en anden form for vpn) til danmark og så købe yousee webtv (200 kr om mdr for 22 kanaler.) og der findes sikkert mange andre metoder. Redigeret af kbking - 12-Marts-2012 kl. 11:46 |
|
SteffenM
Funktioner
Tak(0)
|
Ville en slingbox solo kunne klare det ? Har ikke rigtig brug for at se det i HD kvalitet :)
|
|
|
kbking
Super bruger Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja den kan du sagtens bruge. du skal bare lige væe opmærksom på at solo ikke har indbygget tuner som pro har.
Redigeret af kbking - 12-Marts-2012 kl. 13:51 |
|
SteffenM
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor godt dur slingbox med zaptor fra stofa ?
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |