|
ATV2 og xbmc problemer |
Besvar |
Forfatter | |
knudsendk
Bruger Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Februar-2012 kl. 18:34 |
Hejsa derude,
Har altid fået super hjælp herinde, håber i kan hjælpe igen. Jeg har købt mig en ATV2 jailbreaket den med seasonpass og nu er der nitro og xbmc på den. Desværre kan jeg kun få xbmc til at vise mine film i mappe og ikke som filmcover, den viser ikke data om filmen fra imbd og jeg kan heller ikke se trailer :-( Er der nogen der kan hjælpe mig, Jeg henter filmene fra min synology nas via UNPN. Håber der er en ekspert herinde der an hjælpe. Hilsen Knudsendk
|
|
Kjeldbjerg
Super bruger Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu sidder jeg ikke lige ved min atv, men jeg mener at du skal vælge mappen med film, holde menu inde, og så vælge "tilføj til database", så skulle den hente info mv.
Du kan også i indstillinger vælge om den skal opdatere database ved opstart, løbende osv. |
|
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
|
knudsendk
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa Kjeldbjerg,
Tak for hjælpen, men uanset hvad jeg gør sker der sku bare ingenting :-( øvøv Måske jeg skal prøve at jailbreake den forfra og starte op helt fra ny igen.
|
|
Lightyear
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er masser af nyttig info herinde:
|
|
knudsendk
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har opgivet xbmc og har betalt for atv flash black, det kører bare. Ville egentlig gerne have brugt xbmc da der er nogle add ons jeg synes kunne være fede. Dem kan jeg heller ikke få til at virke. F.eks sports devil. Øv Øv
|
|
miaj
Super bruger Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selvom du har installere black flash kan du sagtens installere xbmc,Det ligger i menuen så man stadig
kan installere det. |
|
|
|
knudsendk
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa,
Jeg har ogsåinstalleret xbmc, men kan ikke få det til at virke ordentligt synes jeg. Der er flere ting der ikke vil som jeg gerne vil.
|
|
PeterIvan
Bruger Oprettet: 08-August-2009 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 93 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Jeg tror ikke helt, jeg forstår dig... har selv for nyligt investeret i ATV2, FireCore Flash og kører nu bl.a. XBMC på den...
Og jeg er glad for xbmc, idet den indbyggede medieafspiller i ATV2 ikke kan vise de danske tegn i mine undertekster, det kan xbmc derimod godt.. dog lidt "usmart", at man fra ATV menuen skal starte et nyt program op (xbmc) for at gå til sine film, men sådan må det være... og xbmc forsvinder i hvert fald ikke hos mig, er meget glad for DRs Bonanza-tilføjelse!!
Nu har jeg lige prøvet at lege lidt med det, efter at ha' læst din tråd...
På min primære pc bruger jeg programmet Media Center Master (http://forums.mediacentermaster.com/viewforum.php?f=2) til at hente metadata til mine film og serier ned... Når jeg bare går ind på xbmc, ser det sådan ud:
Men nu har jeg været inde i settings og sige, at den som default ved klik på film skal vise oplysninger, og så har jeg sat apple TV til at opdatere min database... og nu ser det sådan ud, når jeg går ind på en film:
trykker jeg på trailer starter youtube op med traileren.... det er da meget smart!
Håber det hjalp dig lidt?
/P
|
|
Kjeldbjerg
Super bruger Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du vil boote direkte til xbmc, knalder du bare følgende ind via ssh:
apt-get install org.tomcool.xbmc-booter Har du gjort noget særligt for at få trailers til at virke, jeg kan ikke få det til at virke på min.
|
|
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |